0
Ougi ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jännä että se ukko ei kirjota mitään ylös muutama vuos sitten ne on mitattu ja laitettu sille. Jäi sillon ostamatta kun auto meni alta ennen tarvetta.
Hitsataan edessä, ilmeisesti tolpan alaosaan.
Jännä tosiaan kun ei laita.. Ei siltä osteta varmaan kun 500+ eri mitoilla olevaa pamppua vuodessa.. Joten aikamoinen arkisto ois jos kaikki laittais ylös. Kumminkin ihmisillä on erilaisia tarpeita ja ratkaisuja joten paras aina on ottaa itse mitat kun tietää että kuinka matalan haluaa ja kuinkapaljon sisään ja ulosjoustoa.. Eli ihan yksilökohtastahan toi on kun ruvetaan sovittelemaan coilitolppia autoon.Jos ottaa vaikka esimerkin että joku haluaa +10cm madalluksen autoon ja ottaa mitat -> lähettää liikkeeseen ja tolpat tilataan niillä mitoilla. Seuraava tulee ja kysyy samaan autoon ja tämä tilaa sille samanlaiset mutta tuleekin olemaan ihan väärillä mitoilla jos seuraavalla tavote onkin 0-4cm madallus..
E: Ja jos etuiskarit on kuvan mukaiset, niin miten org. iskarit lähtee irti navasta ja jousikupista?
Meitsillä ois tollanen farkku 960 3l kutosklöntti johon tarttis uutta jousisatsia alle kun takajouset mallia kuolleet. Aattelin suoraan iskeä madaltavan juosisarjan alle, mut pitäis saada tietää passaako 940 farkun jouset suoraan 960 alle? (mulla siis jäykkä takakeppi)
Kyllä ne käyvät, koska jäykkä akselisessa on täysin sama alusta.
Myranes myy coilovereita myös facelift 960:een, kai ne ihan hyviä on?taaksehttp://www.myranesracing.com/store/index.php?id_product=160&controller=product#/utforande-standard_stal/bilmodell-volvo_960_mk_2/langd-18eteen ja taaksehttp://www.myranesracing.com/store/index.php?id_product=110&controller=product#/bilmodell-volvo_960_mk_2
Mistä sitten löytyisi säätöjä...taitaa aika kiven alla olla säädettävät 740seen?