0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kun eberin pistää kellon kautta lämmittämään, niin ohjekirjassa luki että ajastukseen pitää pistää kellon aika milloin ollaan lähdössä liikkeelle. Noh, eilen illalla pistin ajastimeen ajaksi 8.15, lähdin kuitenkin liikkeelle pari minuuttia yli 8, ja autohan oli ihan lämmin, lasit sulana ja moottorissa melkein normaali lämmöt. Kuinka kauan aikaisemmin eberi pärähtää päälle ennen liikkeellelähtöaikaa?
Kuinka kauan aikaisemmin eberi pärähtää päälle ennen liikkeellelähtöaikaa?
Ihan liian aikaisin...paitsi tietty jos tykkää kuumasta. Minä ainakin huijaisin sitä laittamalla ensin kellon noin vartin myöhempään mitä on lähdössä. Siitä sitten hienosäätöä jos tarvis...
S40 bensa ja manuaali alle 10k€ hintaluokassa.1,6, 1,8 vai 2,4 koneella?Myynti-ilmoja luin ja mainittiin että 1,8 olisi ketjukone.
1,8 valitsisin noilla spekseillä...
Olisihan se 5-syl. 2.4 kiva, mutta taitaa järkiperusteilla 1,8 viedä voiton. Tarkoittaen polttoaineenkulutusta ja huoltokuluja.
Jep!Sillä perusteella mitä näin käyttötarkoituksen ennenkö editoit sen pois niin...
Tuo ovi juttu käy kyllä järkeen. Edellinen yksilö ei tuota ilmoitusta tehnyt. Toinen ilmoitus ei ollutkaan lämmittimen ilmoitus vaan start/stopin ilmoitus. Luin väärin. Auto kertoo että S/S päällä. En nyt muista ilmoituksen tekstiä tarkalleen. Jotenkin turha tieto kyllä, kun napissa palaa valo kuitenkin merkiksi.Tuo "välikaasu" on kyllä ihan ohjelmoitu toiminto ja oikeastaan aika hyväkin lisä. Kiihdyttäessä auto laskee nopeudesta seuraavan vaihteen kierrosluvun ja pudottaa kierrokset siihen ja pitää siinä jonkin aikaa. Vaihto osuu just, oikein kun kierrokset eivät pääsee hidastumaan vaihdon aikana. Pitkään jos jättää kytkimen pohjaan auto pitää 2-3sekuntia kierroksia vaihtokohdassa mutta luovuttaa jos ei vaihtoa tule. Pikkuhiljaa alan oppimaan valikoiden käyttöä ratin napista. Ei tuo nyt ihan niin paha ole käyttää kuin alkuun säikähdin.
Noniin,tilanne olis ny se että lohduton ja pitkään kestäny sairaus ei ota loppuakseen..nimittäin tuo autokuume Lähinnä tullu kateltua noita V50 kiisseleitä..nyt onkin sit probleemana et kumpi parempi 1,6D vai 2,0D.. Ja vuosmallit mistä noita oon kattellu,pyörii 2005-2008 välillä.. Kilometriä tulee työmatkasta päivittäin reipas sata joten ajomukavuus on plussaa. Tällä hetkellä siirtovälineenä on V70 2.4DA -02..Onko noissa jotain muita eroja kuin koneen koko? Neuvoja pikaisesti kaipailisin..
Ajomukavuudessa tulee kyllä takkiin, jos vaihdat V70->V50.
Mutta jos vaihtaa, kannattaa ottaa 2.0D...