Tässä pohtinut mistä omassanikin tuo pienoinen nylpyttäminen tasakaasulla ajaessa johtuu. Pari vaihtoehtoa tässä on nyt tullut mistä voisi johtua:
- Kaasuläppäkotelo antureineen on karstainen, jolloin anturit ei pelaa oikein ja kaasuläppä takeltelee. Moottorin sammuessa käy satunnaisesti niin että se sammuu rämähtäen, joka johtuisi siitä, ettei tuo läppä pääse kääntymään kiinni. Myös automaatin vaihdot tuntuu välillä siltä, kuin joku opettelisi ajamaan manuaalivaihteisella, eli kaasua annostellaan liikaa/liian vähän vaihtojen yhteydessä. Puhdistan tuon tässä lähiaikoina niin kerron sitten auttoiko.
- Toinen olisi, kuulemma suht yleinen vika näissä, että kaasupoljin itsessään ei pelaa kunnolla. Tähän taas omassani viittaa se että välillä liikkeelle lähdössä tuntuu kuin vaijeri (jota ei ole) olisi vähän liian pitkä ja kaasua lisää painaessa se sitten hyökkääkin yks kaks.
- Kolmas, ehkei niin mahdollinen, mutta likainen ilmamassamittari. Tämänkin puhdistan ja koitan muuttuuko mihinkään.
Nää oli tosiaan omia mutuiluja ja putsausten jälkeen näkee, että tepsikö nämä temput.