OK. Letku siihen vaan kun paikka varmistettukin.
Lambda kyllä herjaa vaikkei vika siinä olekaan, omasta oli puolas just johtovikaa johtosarjas niin seos rikkaalla ( kävi välillä kahella ja sammu , yleensä käynnissä mut 3 pytyllä) eikä pysty lambda enää korjaamaan niin antoi kyllä lambdaherjankin. Myös vuotava säädin antaa seokset hyvinkin rikkaalle ja jos tarpeeksi soppaa lambdaherja siitäkin
Puolis kattoo kumitutin alle ettei halkeamia ja voi väliaikaisesti voi yrittää fixata eristeteipil, myös liittimistä piuhojen nastat pysyy kiinni ja napakat eikä pääse liikkuu taaksepäin sekä kiinnitysklipsi liittimellä pitää eikä liitin pääse liikkuu ulospäin.
Katoitko tuon kovaltchuk33 vinkkaaman vvt- pyörän asennon?
Vvt löytyy myös tuo solenoidi joka voi olla myös viallinen, huomioitava että siinä tiiviste alla jos irti käyttää. Sen toiminnan pystyy mittaa ja jotkut noita puhdistellu vaihtelevin tuloksin. Joskus nois myös liitin ollu likainen ja ei kontaktia.
Sulla kun ollu päällä useampi vika ja kun korjattu ensin letku, sitten säädin niin nuo jo meinaa seoksiin ja käyntiin aika paljon.
Itella edessä seuraavana vapaapäivänä torstaina kaasuläppäkotelon puhdistus.
Menny kyl kivasti osaa 2v 2kk mitä oma ollu, km väli 223-250tkm.
Hommannut joitain käytettyjä mm puola ja pa-säädin. Tulpat, ilma-, pa-suodattimet, laatikkoöljyt vaihettu, moottoriin öljynvaihtojen lisäksi tehty kerran forte käsittely.
Laturi otin isomman 140A kun sain paikallises varaosaliikkees Motonetin molempia ja liikkeen pienempää halvemmal.
Muuten jarrut+nesteet, 4x iskarit, 4x iskarien ylätuet ja etukääntölaakerit,, etu- ja takavakaajien kaikki helat, oikea ulompi murros, molemmat etualatukivarret, mittariston ja lämmönsäätimien kaikki taustavalot.
Helmikuussa lomalla menee sitten kaikki sisemmät ja ulommat raidetangonpäät uusiksi ja keväällä peltiä helmoihin takaovenkulmiin.