Jos jarrusatuloita ei ole tarkoitus vaihtaa, mutta jarrut ois tarkoitus päivittää pykälää isommiksi niin ainut vaihtoehto taitaa olla "pitkät länkiraudat" eli volvoon takoitettu upgrade kitti. S60 ja V70II kohdalla sen tarkoittaa 320mm laikkoja (etuakselilla).
Monessa keskustelussa puhutaan noista kaasupatjan poistavista levyistä et rei´itetyt levyt kuluu uritettuja nopeammin sekä kuluttaa paloja selkeesti uritettuja nopeammin. Itsellä on ollut sekä uritetut levyt ja nyt viimeisimpänä reikälevyt, enkä huomannut kulumisissa mitään eroa...edes tavallisiin sileisiin levyihin verrattuna, eli normaali käyttöautossa tästä tuskin ainakaan kustannuskysymys aiheutuu. Tosin omat kokoonpanot on ollut eri valmistajien tuotteita. (Aten uralevyt + tuntemattomat palat ja brembon reikälevyt + EBC green palat).
Brembon reikälevyt oli kulunu noin puolimilliä ja EBC palat jotain 2...2.5mm, 20...25tkm ajoillla kun siirtyivät hyllyntäytteeksi. Sisäpuolen reiät oli pölyttyneet umpeen mutta ulkopuolla reiät oli auki, tämä saattaa johtua ulkopuolen helpommasta peseytymisestä, jarrut on tullut puhdistettua aina auton pesun yhteydessä mutta levyjä ei sentään ole tullut irrotettua.