"Moottoriöljyn taso - 14 vm digitaali mittarilla" Uusi
Aloittaja Jouscar
Lukekaahan tuokin yo. topicci...
Tuossako nyt sitten onkin selitys tähän esiintuomaani ns. öljynkulutusasiaan, jota tässä usean hengen voimin on käsitelty ?
Volvolla ei olla näemmä tietävinäänkään aiheesta, ei ainakaan tuotu esiin vaikka tietoa ilmeisesti on...
Sanoisinpa tässä nyt heti kärkeen, että voihan v.... noita ns. idioottivarmoja antureita, joita näihin svedujenkin vehkeisiin asennellaan...
Meneeköhän nyt sitten niin, että öljyä palaa minkä valmistaja sallii, anturi ei tiedä määristä mitään ja asiakas paahtaa hyvässä uskossa pitkää siivua
kunnes laatukoneena pidetty pata kajahtaa ja voi voi, olikos asiakkaala päässyt öljyt häviämään koneesta, vallitettava asia, ei voi mitään...
Ihme touhua nykyaikana, kun tiedottaminen ei ainakaan ole enää mikään ongelma. Ei ymmärrä, ei...
ps.
Tuolla työelämän puolella olen vuosien varrella saanut todella tarpeekseni noiden ns. idioottivarmojen antureiden yms. värkkien toiminnasta.
Vaikka olisi mikä tahansa, vaikka kuinka korkeatasoisena pidetty ns. "laatumerkki", on niiden toiminta ja varmuus varsin kyseenalaista, valitettavasti.
Randomisti voisin heittää, että jos on joku häikkä missä tahansa systeemissä esiintyy, ihan ekana anturi tms. laite heti vaihtoon ja vieläpä vaikka
pariin otteeseenkin, jos ei selkeää vikaa mistään löydy. Viallisia komponentteja nimittäin eksyy varaosahyllyyn luvattoman usein..
Nuo nykyisin joistain euroista tai kympeistä satasiin maksavat tekeleet tulevat kyllä todella hintoihinsa, kun joillain on vakaa usko, etteivät ne nyt voi noin vain vikaantua..
Jotkut tahot niitä koittavat mittailemalla todistella olevan toimintakuntoisia, mutta lähes aina turhaa ajan ja rahan tuhlausta, eikun vaihtoon vaan ja uusien ongelmien kimppuun. Kymmenet kerrat näistäkin kinattu ja varmaan 80-90%:ssa tullut oltua oikeassa, valitettavasti...