0
Settibar ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mulla vaan kokemusta V70:stä ja siinä ainakin laakeri on yläpään metallilevyssä, ei kumisessa. Muistaakseni Motonetissä laakeriosan hinta oli n. 70€, kumiosan hinta n. 20€. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Siis kääntölaakeri on kiinni kolmella pultilla rungossa. Siihen tulee kiinni iskaripaketti, eli siis yläjousilautanen, mikä on ikäänkuin sellainen koko kuminen.
Käykös tämä todistus sellaisenaan jos menee muutoskatsastamaan madallusjouset. Ainakin takajousista löytyy samat sarjanumerot kuin tässä lapussa on ilmoitettu.http://www.autoteile-owl.de/eibach-gutachten/E10-84-004-02-22.pdf
passaako muuten tän lapun kans mennä katsastaan -01 S60? kun tossa joku päivämäärä 24.3.2003 vai onkohan tuon väliä?
Allekirjoittaneella myös syynättiin tolpista numerot ja tunnisteet, verrattiin mukana tulleisiin papereihin.Ihan katsurista kiinni miten 'eri' papereita tulkkaa ja vertaako vaiko eikö. Voi mennä läpi tai sitten ei.
jos katsuri on silläpäällä , niin eihän se hyväksy osia jos ei niistä pysty tarkastamaan oikeellisuutta . Siksi en itse osta esim käytettyjä jousia jollei ne ole siinä kunnossa että numerot näkyvät...Sen jälkeen kun hyväksytty kertaalleen , ei kai enää haittaa massat , vaan vain auton korkeus ,asia jonka tietty pitää pysyä ennallaan ....
onko niin että S60 jousia vaihtaessa ei takapäähän mahdu normi jousipuristin?
Ainaki omani vaihdoin ihan perus puristimilla.
hyvä sitten tuttu asentaja vaan muisteli ettei peruspuristimilla olis onnistunu