Ateho  Elekma

Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)

  • 3120 Vastauksia
  • 845083 Lukukerrat

0 jäsentä ja 18 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1320 : 03.04.2017, 19:48:12 »
kämpän mukana tuli joku jeesuksen vanha epsoni, tehty enemmän powerpointteihin kuin jumalaiseen elokuvaelämykseen.  Pistä lyhkäsellä kaapelilla kiinni ja testaa johonkin seinään, kai kaikilta löytyy joku kuppanen kaapeli?

Otetaas uusiks, lueppas tuo alkup viesti. Molemmat tykit toimii moitteetta. Kyllä mulla on VGA-kaapeli, mut vähän lyhyt jos viritän tuon johonkin kattoon tai hyllylle.
V70 TDI

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1321 : 03.04.2017, 23:50:57 »
Ekkö sää nyt sitten käyttökokemuksia kysyny, nuo powerpoint rojektorit ei pärjää kontrastissa, liikkeentoistossa eikä kuvanlaadussa oikein noille kunnollisille leffakäyttöön tehdyille. Itte vastaavaa testasin, huono elämys turhalla melulla.

Voihan sitä sitä testata siihen seinään pöydältä/lattialta ennen kankaan ostoa.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2017, 23:52:35 kirjoittanut Ari E »

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1322 : 04.04.2017, 08:21:03 »
Ekkö sää nyt sitten käyttökokemuksia kysyny, nuo powerpoint rojektorit ei pärjää kontrastissa, liikkeentoistossa eikä kuvanlaadussa oikein noille kunnollisille leffakäyttöön tehdyille. Itte vastaavaa testasin, huono elämys turhalla melulla.

Voihan sitä sitä testata siihen seinään pöydältä/lattialta ennen kankaan ostoa.

Kyl nuo mulle kelpaa. Hintalaatusuhde kohdallaan. Oon mä noilla kiekkoo kattellu ja ihan kivasti pystyy kattoon. Seinä vaan ei oo kovin tasanen tausta.
V70 TDI

Poissa Mustalaa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 88
  • www.vrcf.fi
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1323 : 04.04.2017, 10:15:06 »
Mitä vaihtoehtoja on elokuvien katseluun  kun kylän viimeinen elokuva vuokraamo lopetti toimintansa? Makuunilla näyttäisi olevan netti juttu mutta se taitaa vaatia Watsonin joka on kuukausimaksullinen. Toki kuukausimaksu ei ole ongelma mutta Watsonia ei muuten tarvitsisi. Toki ainahan voi ostaa elokuvan.

Mä uskallan suositella iTunesin elokuvavuokraamoa. Vuorkaleffat maksaa yleensä kolmesta viiteen euroa ja niissä on ainakin valtaosassa tekstitykset. Aikaa katsoa vuokrauksesta 30 päivää ja katsomisen aloittamisesta 48 tuntia. Lisäksi tonne saa rahaa ostettua lahjakortteina ainakin R-Kioskeilta, niin ei tartte välttämättä edes korttitietojaan antaa. Googlella on vastaava, siitä mulla ei ole kokemusta. Lisäksi tuo iTunesin vuokraamo toimii ilman mitään Apple-laitteita.
Oli V70 D5 aut 2005


Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1324 : 10.04.2017, 10:57:28 »
Onko traktoreissa 24v systeemi? Tarttis jostain kehittää yleismallinen pissapoika (24v pumppu+tankki)

s73

  • Vieras
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1325 : 10.04.2017, 11:01:15 »
Onko traktoreissa 24v systeemi? Tarttis jostain kehittää yleismallinen pissapoika (24v pumppu+tankki)

Ei,  pakuista löytyy.

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1326 : 10.04.2017, 11:04:15 »
Nowiddu... tarvii sit varmaan panna jännitteenalennin...

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1327 : 10.04.2017, 11:43:04 »
Tai sitten toisesta 12v akusta sähköt. Vai onko vain yks akku?
V70 TDI

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1328 : 10.04.2017, 12:01:34 »
Kaks 12v näissä on, ei vaan suositella kuormittaa vain toista. Sais täältä keulan päästä 12v:kin ulos mutta aivan eeppinen johdotus vetää hytistä ihan perään (rakennan kameroille pesurin ja paan tankin tonne kalulaatikkoon) tuolta ois niin näppärä pihistää perälaudan pumpulta... tarvii pohtia.

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1329 : 10.04.2017, 14:38:09 »
Itse itselleni vastaten, Lahdessa raskaan kaluston varaosaliike Originator, 3L tankilla 24v pumpulla 36eur.

Paikalla jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6583
  • 1% Hybridi
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1330 : 10.04.2017, 17:05:56 »
Itse itselleni vastaten, Lahdessa raskaan kaluston varaosaliike Originator, 3L tankilla 24v pumpulla 36eur.
Traktorivarustetta olisin ehdottanut seuraavaksi. Sieltä löytyy kyllä vaikka mitä.
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1331 : 10.04.2017, 17:07:32 »
Mistä tpimiva jälkiasenteinen pissapojan pumppu letkujen väliin?

Molemmissa autoissa on sumut konepellillä, mutta tarvitsevat painetta toimiakseen. En ole löytänyt pumppua, jonka voisi asentaa letkun väliin ja tekisi edes vähän enempi painetta, kuin joku "biltema yleismalli".

Ajovalojen painepesurin pumppu toimi hyvin, mutta leikkasi syystä x kiinni (liekkö tarkoitettu pidempiaikaiseen suihkintaan).

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1332 : 10.04.2017, 17:09:14 »
Traktorivarustetta olisin ehdottanut seuraavaksi. Sieltä löytyy kyllä vaikka mitä.

Oli mulla seuraava etappi mutku kävin hakee uuen raitisilmasuodattimen niin kysäsin samalla.

s73

  • Vieras
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1333 : 10.04.2017, 17:42:24 »
Mistä tpimiva jälkiasenteinen pissapojan pumppu letkujen väliin?

Molemmissa autoissa on sumut konepellillä, mutta tarvitsevat painetta toimiakseen. En ole löytänyt pumppua, jonka voisi asentaa letkun väliin ja tekisi edes vähän enempi painetta, kuin joku "biltema yleismalli".

Ajovalojen painepesurin pumppu toimi hyvin, mutta leikkasi syystä x kiinni (liekkö tarkoitettu pidempiaikaiseen suihkintaan).

Volvoonko?

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Vastaus #1334 : 10.04.2017, 19:31:06 »

Volvoonko?
Siihenkin. 940:in oma pumppu ei jaksa tehdä tarpeeksi painetta, jotta sumut oikeasti toimisi. Tulee lähinnä semmoinen pärske lasille.

Fiatissa oli vähän aikaa ajovalojen (paine)pesurin pumppu lasille ja sen aikaa ne samat sumut (V70) antoivat todella hienon sumun koko lasille. Säästää vettä aika paljon tuommoiset sumut vrt. "neljä kusikaarta".

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy