Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Aiheen aloitti: Ukkonen7 - 10.02.2018, 20:20:14
-
Vinokone kaipaisi tuplien tilalle jotain toisenlaista annostelijaa ja megasquirttia ei jaksaisi askarrella niin löytyykö esim imusarjaa johon saa 2 strömberiä?
-
Onko tehoa liikaa vai meneekö bensaa liian vähän kun tuplarömppäsiä suunnittelet...
-
http://www.mamotorsport.se/sv/trimningsprylar/volvo-b21-23-230-insug-dubbla-su
Jos liikaa vapaa-aikaa...
-
Onko tehoa liikaa vai meneekö bensaa liian vähän kun tuplarömppäsiä suunnittelet...
Offi käyttössä ja ei meinaa tykätä jyrkistä nousuista.
-
http://www.mamotorsport.se/sv/trimningsprylar/volvo-b21-23-230-insug-dubbla-su
Jos liikaa vapaa-aikaa...
Kiitos tästä, lieneeköhän omavalmiste? Hommasin jo kaksi imusarjaa että olisin tehnyt itse mutta löytyy onneksi valmiskin. Huomasin että tyhjäkäynti säädetäänkin imusarjasta jos oikein käsitin ja seuraava ongelma lienee että saa synkassa kaasut toimii. Vielä tietty se vaihtoehto jos laittais ostoilmoituksen valmiista megasquirt paketista
-
Offi käyttössä ja ei meinaa tykätä jyrkistä nousuista.
Strömppä on ihan kaasari ja noissa ihan yhtä paska kuin solex/lortto/webru. Ruisku on paras noihin touhuihin ja jos on sähköallergia niin K-Jet. Tai ehkä paras, Diesel.
-
Taitaa tosiaan dieselmoottori toimia parhaiten metsä-ajossa. Tosin pitää silläkin varoa, ettei vedä ilmaa järjestelmään kovassa kallistuksessa. Kaasutin taitaa alkaa tulvimaan herkästi kallistuksessa, kun kohokammion pinta kallistuu.
tosin ei kai esim. LH 2.4 240 johtosarjallakaan vaikea olisi asentaa.
-
Strömppä on ihan kaasari ja noissa ihan yhtä paska kuin solex/lortto/webru. Ruisku on paras noihin touhuihin ja jos on sähköallergia niin K-Jet. Tai ehkä paras, Diesel.
Noissa ruotsin c303 b30 oli tupla strömppiä ja toimi kohtuudella jos kunnossa niin sillä tämä ajatus, hommasin kyllä osan luovuttajaksi 91 740 eli ruvettava ottamaan siitä vissiin ruiskun johtosarja käsittelyyn ja karsittava ylimäärä pois. Vedessä olla pärjätty toistaiseksi kun ollaan suojattu liitokset ja boxi. Mb diiseliä jossain vaiheessa ajatyelin mutta pitäydyn bensana vielä toistaiseksi. No sitten tullaan siihen kysymykseen että mistä löydän kaavion tommoseen 91 740?
Tommonen rakkine kyseessä
(https://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8270&pictureid=203471)
-
Mulla oli sj410 ahdettu b23,tullessaan siinä oli k-jet. Se pelasi ihan ok, jos kone sammui johonkin pahaan asentoon niin oli hankala saada käyntiin. Systeemiä oli jo aikalailla pelkistetty minulle tullessaan ja asennus oli aika ikäkäs niin päätin korvata sen megalla.
Se pieni vaiva mitä asennuksessa on, megan tai vaikka lh:n on niin kuittaantuu hyödyillä. mielestäni ei kannata mitään kaasareita turaamaan paikalleen. Johonkin vanhaan jakajasytkään verrattuna pystyt kikkailemaan ennakoilla ja saat pelkästään sillä parannettua moottorin ominaisuuksia.
-
Mulla oli sj410 ahdettu b23,tullessaan siinä oli k-jet. Se pelasi ihan ok, jos kone sammui johonkin pahaan asentoon niin oli hankala saada käyntiin. Systeemiä oli jo aikalailla pelkistetty minulle tullessaan ja asennus oli aika ikäkäs niin päätin korvata sen megalla.
Se pieni vaiva mitä asennuksessa on, megan tai vaikka lh:n on niin kuittaantuu hyödyillä. mielestäni ei kannata mitään kaasareita turaamaan paikalleen. Johonkin vanhaan jakajasytkään verrattuna pystyt kikkailemaan ennakoilla ja saat pelkästään sillä parannettua moottorin ominaisuuksia.
No täytyy ruveta tutustumaan mitä kaikkea pystyy hyödyntää niistä volvon ruiskun osista megaan tai aluksi vaikka käyttää sitä vilvon omaa. Mitä suunnilleen tuli mega kustantamaan?