0
0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Löytyykö varmaa faktaa minkäpaksuinen, levyinen ja korkuinen cooleri menee ilmastoidun 940 keulalle kennoja siirtelemättä?
Niinhän siinä kävi että jako oli pompannu parilla sentillä. Jako kohalleen ja pumppua säätämään. No sehän käy samallalailla vaikka pumppua ois kääntäny mihinsuuntaan tahansa Pysyy käynnissä, savuttaa ja kuulostaaki melkein normaalilta koneelta... Miten voi olla mahdollista ettei käynti muutu vaikka ennakkoa vääntelee ja turbollinen on
Noniin jatketaanpa tätäkin, vaihoin toisen pumpun paikalleen, ei vaikutusta. Nostin kannen pois, mutta sielläkin kaikki ehjänä Kasasin koneen ja kokeilin niin ei savuta ainakaan niin paljon kuin ennen, kierrokset vaan humpailee ja ei meinaa pysyä käynnissä. Eikä myöskään vastaa kaasuun normaalisti. Ja onhan se ehkä vähän rujon kuuloinenki... Oisko vika suuttimissa? Miksi ne hajoais jos jako hyppää?
Joko siellä on se nokka ja syöttöpumppu ajoitettu kohdalleen? Ja siis oikeasti kohdalleen eikä summissa kokeilemalla molempiin suuntiin.
Joku konehuoneen öljyvuotokin pöllyää aika mukavasti takalasiin kun ensin tiputtaa auton alle...
Terve! Onko kellään tietoa mistä saisi hommattua 12mm kiinan nestepäitä . koittanu oon googlettaa suomen ja ulkomaan sivuilta mutta ei oikein oo tärpännyt.
Kiinasta Vois kyl järkätä kimppaa taas, kun heinäkuu on lopuillaan ja hovitoimittaja lupas heinäkuussa valmistuvan uus erä nestepäitä.
Okei . Ilmotelkaahan kuhan ootte järkkäämässä . Oisi tarvis täällä.