Carcom Oy  Ateho

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
700, 900 & S/V90 / Vs: b230ft rebuild
« Uusin viesti kirjoittanut jogiin tänään kello 20:56:58 »
Elring, reinz.
Jos päätät aukasta enempi konetta niin lyhyellä kokemuksella sanon, öljypumpun ja lohkon väliselle putkelle marmorilta tms uudet tiivarit. Mulla petti tarvike  ELK Kova koppura ja halkeski, tyhjäkäynnillä hävis öljynpaineet  :buck2:
Öljynpaluuputken alapäähänkin mieluiten orginaalia ja niinkun aiemmat mainitsi stefoista, varsinkin takastefaks kunnollista. Vittumainen vaihtaa kun pitää taas lootaa repii irti  O0
Jakopään puolella oon käytelly noitten tiivistesarjojen mukana tulleita, niitä pystyy vaihteleen melko kivuttomasta  :)
2
Ostetaan varaosat / Volvo prv nokat
« Uusin viesti kirjoittanut Volvo 262 tänään kello 20:33:06 »
Ostetaan prv moottorin nokat. Tulee kilpa-auton hionta-aihioksi,ei tarvii olla virheettämät,saa tietysti olla. B27,b28, tai b280 malleista.

0503385383
Teemu
3
Katoit varmaan ne liittimet ja johdotukset myös läpi?

Ahtopaineanturin liitin oli aivan hapettuman peitossa kun liittimen tiiviste oli päästänyt kosteuden sisään. Putsasin sen ja johdot oli kunnossa ainakin anturin läheisyydessä.
4
Myydään varaosat / Vs: Volvo 50/42 le
« Uusin viesti kirjoittanut always BB tänään kello 20:28:13 »
Vaihto käy 16" vanteet 5x108 esim perfot tai 240 uudemmat etulokarit
5
Katoit varmaan ne liittimet ja johdotukset myös läpi?
6
doddih nyt käyty kruisailee läppäri vänkärin penkillä.

Tässä tarkkailin ahtoja ajon aikana kun toimii. Mittaus seuraa pyyntiä loogisesti ja toimii hyvin.


Tässä ahdot tarkkailussa kun ei toimi, ahdon pyynti on hyvin pieni verrattuna ylempään ja ahdotkaan ei nouse pyynnin yli. Mutta edelleen ahdot seuraa pyyntiä loogisesti.


Tässä näkyy EGR-mittaukset kun auto ei toiminut (en tiedä mitä nämä indikoi kun luki vaan "EGR-valve" kahteen kertaan)


Tässä taas toimivan ajon akana EGR tarkastelua. Alussa näkyy starttaus vian jälkeen.


Lisää EGR tarkkailua ajon aikana kun toimii.


Toimivan ajon jälkeen tyhjäkäynnillä EGR tarkkailua.


Voiko tästä nyt päätellä että EGR on syypää vikoihin? Turbon vikakoodi on poistunut, enää jäljellä EGR ja hehkun vikakoodit.
7
Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) / Vs: GS5-39DZ
« Uusin viesti kirjoittanut Kojontti tänään kello 19:52:39 »
Ja noissa dieselin vitoslaatikoissa taisi olla vielä se ykkönenkin tavallisen perävälityksen kanssa sopiva lähinnä trailerille ajoon.
8
Muut menopelit / Vs: Kulmiksen taivaspaikka
« Uusin viesti kirjoittanut Kulmamies tänään kello 19:14:27 »
On kyllä hienoa seurailtavaa kun kaikki mitä vaan voi tehdään itte ja vielä viimoisen päälle. Eipä taitaisi kyllä noita mattojakaan mistään ihan helpolla valmiina löytää. Komeeta tekemistä..... O0

Kiitos vaan. Varmaan samat fiilikset, mitä kaikilla sun projektia seuraavilla ;)

Sehän on kuin lentomoottorin pyttyavain.  O0
https://www.aircraft-tool.com/detail?id=3882-1%2F2

Katos vaan. Mä ammensin inspiraationi diesel-Volvon suutinputkien kiristystyökalusta :)


Sellainenkin seikka jäi mainitsematta, että tilasin Laukkanenmotorsportin kautta tiheämmän perävälityksen. Nykyinen on niin harva, että laatikko, tai lähinnä kai turbiini ei oikein sovellu sen kaveriksi.  Jokunen viikko menee toimituksessa, niin saas nähdä koska pääsee asentamaan.
9
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V90 D3 moottorin tukikumit
« Uusin viesti kirjoittanut Wickedbumblebee tänään kello 19:09:45 »
32298699 Osan tilasin skandixilta ja oli alkuperäinen.
Nyt tilasin 32298680 vpartsilta ja naputus loppui.

Oli yllättävän löysän oloinen tuo skandixin tuki parin kuukauden ajon jäljiltä.
Vaihteden vaihtokin huomattavasti pehmeämpää uudella tuella.

Joku vielä etupäässä kolahtelee mutta tuskin koneen tuennasta johtuvaa.
10
Ostetaan varaosat / 240 ratin tyveen verhousmuovit, pääliosakin riittäis
« Uusin viesti kirjoittanut ravolta tänään kello 18:50:12 »
elikkäs ratin juuresta puuttuu verhousmuovi. alaosa löytyy jo. pääliosalle ois tarve.

vain ehjä haussa. laita kuva

tornio
o4426nolla9732
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Race.fi  Puotilan autokorjaamo