En pysty TOP10 -listaa tekemään, tai pystyn mutten paremmuusjärjestyksessä. Mainitsen nyt vaan muutaman.
Ulkomaiset elokuvat
James Bondit
(Connery/Moore -parhaimmat, sitten Brosnan, Dalton ja viimeisenä Craig -> uudet Bondit ammottaa tyhjyyttään aidosta alkuperäisestä, Lazenbyn voittamansa rooli On Her Majesty's Secret Service:ssä ei ollut lainkaan pässimpi)
Police Academyt
The Cannonball Run 1 (loput pitää vielä tarkemmin katsoa)
The Godfather -elokuvat
Indiana Jones -elokuvat
Jim Carreyn tuotokset, kuten Ace Ventura, Dumb & Dumber
National Lampoon's Griswoldin perheen leffat
Hitchcockin leffat (mm. Psyko, Linnut, Takaikkuna)
The Naked Gun -elokuvat
Tomb Raider -elokuvat
The Devil Wears Prada
Home Alone 1 & 2
jne.
Kotimaiset elokuvat
Vanhat kotimaiset elokuvat iskee, erityisesti Virran tai Palon tähdittämät
(Kulkurin valssi esimerkkinä, Leif Vagerin & Regina Linnanheimon Katariina ja Munkkiniemen kreivi, Pekka ja Pätkä jne.)
Uuno Turhapuro -elokuvat
Tuntematon sotilas (se ainut ja alkuperäinen)
Kun Hunttalan Matti Suomen osti
Kummeli Kultakuume & Jackpot
Hurmaava joukkoitsemurha
Onks Viljoo näkyny
Poliisin poika
jne.
Laitan nyt muutaman sarjankin, mitä tulee jonkun verran seurattua, tai mitkä on suosikit.
Sarjat
Susikoira Roi
Reinikainen & Tankki täyteen
Kyllä isä osaa
Dallas
Dynastia
Macgyver
Knight Rider (alkuperäinen)
Kummeli & Mankeli
Mummo
Ruusun aika
Sisko ja sen veli
The Saint -sarjat
The Persuaders -sarjat
Miami Vice