Eipä vaikuttanut mitenkään tuo huohotuksen muutos. Rötää ja paukkuu kuin ennenkin.
Pienen säätötuokion aikana havaittiin että jos tyhjäkäynnin saa AFR 12 tai max. 13 niin käy tyhjää paukkumatta. Tiedä sitten menisikö päästöistä läpi tuollaisella lambda-arvolla... Mutta kuitenkin, hyvin rikkaalla käydessä ei pauku. Voiko nokka olla jotenkin ajoitettu niin vituilleen että se aiheuttaisi tuota? Vai täytyykö tässä nyt lähteä puolia/tulppia kuitenkin uusimaan.
EDIT: Tulpat katsottu ja sieltähän se vika löytyi lopulta. Muiden kärkivälit noin 0,6 mutta yhdessä tulpassa 0,25. Avasin kärkivälit 0,8 mm niin alkoi käymään ihan eri lailla eikä pauku enää yhtään. Mielestäni katsoin ja tarkistin kärkivälit kannenvaihdon yhteydessä mutta näköjään en.