Moro,
pitkällisen haun jälkeen en löytänyt vastaavia. Eli kompura pukkaa kyllä kylmää. Samoin kojelaudan suuntaan työnnetään ainakin putkista käsin kokeillessa todella kylmää tavaraa. Samoin huollossa testatessa kaiken pitäisi olla kunnossa. Täyttöhuoltokin tehty taannoin. Mutta ei.
Min lämpötila-asetuksella ohjaamoon puhaltaa vain viileähköä ilmaa. Näillä +25C keleillä saa ajella 20-30m ennenkuin ohjaamo on siedettävä. Aiemmin tilanne oli se että ohjaamo oli käynnistyksen jälkeen melkein saman tien kuin pakastinarkku niin halutessaan. Huomioita asiasta:
- kompura toimii, prikka heitetty magneettikytkimestä varmuudeksi lepikkoon
- flekti pyörii koko ajan niin perkeleesti, normaalia?
- käsin tehty ac off - ac on - ac min - ac max "kalibrointi" ei auta mitään
- sisäilman puhaltimien teho on heikentynyt. Aiemmin puski min lämmöllä / man max asetuksella kunnon myräkän sisätiloihin. Ei enää. Tämä kaikki alkoi yhtäkkiä vuosi-pari sitten. Raitisilmasuodattimet vaihdettu taannoin.
- ajon alussa sisään tulevan ilman lämpötila vaihtelee saman viileähkön ja lämpimähkön välillä. Kun kabiini viilennyt niin jatkuvasti viileää.
- korjaamot vetoavat testereidensä tuloksiin: jotain 6-7 asteista tuottaa kylmäkoneisto, ei tarvitse tehdä mitään. Kun tuon kylmän vain saisi kojelaudasta kabiinin puolelle.
- ainakin ulkolämpötila näyttää järkeviä lukemia
Mitäköhän tässä nyt kannattaisi tehdä?