Ainut on sitten jälleenmyyntiarvo, jonka epäilen kg:ssä olevan isompi.
Vaikkakaan halpojahan nuo kyllä on.
Tonne kylmäkosken miehelle pitäis sitten ilmoittaa vissiin ainakin, moottorin koko, turbon specksit, puristukset, haluttu teho ja tehoalue. Lisäksi pitää varmaan ilmoittaa polttoaineen syöttö. Jostä pääsemmekin ongelmaan 1: eka versioon (rahanpuuteversio) tulee tuttu ströbä, muokattu kestämään alkuperäisestä R-sportista. Ajattelin laittaa eka versioon moisia kaksi, koska sehän ei lisänne typ1 moottorin hintaa ku jollain 80€:lla. Neulan muodot sun muut voi apinoida suoraan tuosta orgis R-Sport kaasarista. Ja kun ruttu on jotain 7.3 tms, niin se riittänee, että on täysillä ahdoilla seokset kohdillaan.
Kokeilen ainakin, kerpele.