Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Aiheen aloitti: simera - 20.05.2012, 15:07:59

Otsikko: Volvo 240 1987 Tuplakaasari ongelma
Kirjoitti: simera - 20.05.2012, 15:07:59
tere osaisiko joku neuvoa miten saan tuplakaasarit ruisko volvon koneeseen toimimaan? ettei ui kaasarit bensassa! kone on alun perin B200e johon vaihdettu laskettu ja sheivailtu 530 kansi...
Otsikko: Vs: Volvo 240 1987 Tuplakaasari ongelma
Kirjoitti: AUH - 20.05.2012, 15:41:58
Onko ruiskun pensa pumppu? Jos on niin voip olla et on niin kovat paineet et sen takia tulvii?
Otsikko: Vs: Volvo 240 1987 Tuplakaasari ongelma
Kirjoitti: Huikkoster - 20.05.2012, 15:57:26
Ruiskun pumppu työntää noin 5bar kun taas kaasarit vaatii vain jonkun 0,5bar. Ei muuta kuin paineen säädintä kehittelemään.
Otsikko: Vs: Volvo 240 1987 Tuplakaasari ongelma
Kirjoitti: Spoileri - 22.05.2012, 13:40:19
Ruiskun pumppu työntää noin 5bar kun taas kaasarit vaatii vain jonkun 0,5bar. Ei muuta kuin paineen säädintä kehittelemään.

Jos tuplakaasarit tarkottaa nyt Dellorto DHLA tai Weber DCOE kaasuttimia, se oikea paine löytyy 0,2-0,3 bar alueelta. Ja sitten bensanpinnat, neulaventtiilien kunto.
Otsikko: Vs: Volvo 240 1987 Tuplakaasari ongelma
Kirjoitti: hevonen - 22.05.2012, 16:15:12
Ihan varmasti tähän tulee kysyjän vastaus/ selvennys  :)  O0 mutta todennäköistähän on että sinne on jäänyt tuo volvon tehokkain mekaanisen ruiskun b-pumppu joka on liikaa kaasareille.