Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Aiheen aloitti: simera - 20.05.2012, 15:07:59
-
tere osaisiko joku neuvoa miten saan tuplakaasarit ruisko volvon koneeseen toimimaan? ettei ui kaasarit bensassa! kone on alun perin B200e johon vaihdettu laskettu ja sheivailtu 530 kansi...
-
Onko ruiskun pensa pumppu? Jos on niin voip olla et on niin kovat paineet et sen takia tulvii?
-
Ruiskun pumppu työntää noin 5bar kun taas kaasarit vaatii vain jonkun 0,5bar. Ei muuta kuin paineen säädintä kehittelemään.
-
Ruiskun pumppu työntää noin 5bar kun taas kaasarit vaatii vain jonkun 0,5bar. Ei muuta kuin paineen säädintä kehittelemään.
Jos tuplakaasarit tarkottaa nyt Dellorto DHLA tai Weber DCOE kaasuttimia, se oikea paine löytyy 0,2-0,3 bar alueelta. Ja sitten bensanpinnat, neulaventtiilien kunto.
-
Ihan varmasti tähän tulee kysyjän vastaus/ selvennys :) O0 mutta todennäköistähän on että sinne on jäänyt tuo volvon tehokkain mekaanisen ruiskun b-pumppu joka on liikaa kaasareille.