182hp B230ET perässä on aina ollut zf 4hp-22, semmonen suattais kestää paremmin voemoo ja ainakin ne on tavannut olemaan vähemmän luistavia mehumaijoja kun nuo AW:t. Lisäksi esim bmw:ssä käytetystä 4hp-24 askista sisukaluja välppäämällä tuosta 22 saa vielä vahvistettua. Semmoinen ero myös, että aw71 on selkeästi tiukemmalla turbiinilla kun 71L, joka taas nojaa tuohon lukkoon vaikkei se sitä talvirajoituksilla lukitse ikinä, kesälläkin tarttee olla kohtuuvähän liikennettä jos meinaa maantiellä päästä lukko kiinni ajamaan kun lukitusnopeus on noin 102kmh. AW70L taas lukitsee jonkinverran alempana, noin 85kmh, ja se on tosi lähellä myös tuota ZF askin lukitusnopeutta. Jo tuonkin takia valinta mulle olisi joko rehellinen lukoton AW tai sitten tuo mainittu ZF.