Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: S60 2.4 2001
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 17:15:00 »
Eihän tuota voi tietää kukaan mutta ei kai se nyt heti hajoo.
2
Jepjep. Saapa nähä mikä tuota vaivaa. Hankala kun ei saa vikatilaa pois tuon yhteysongelman vuoksi. Paikallisella pajalla käytetty missä edes kunnon kamppeella ei löydy ecm ym moduuleita.

Eikait se auta kun ottaa johtoa käpälään ja alkaa purkamaan.

Onko tuossa jotain muuta vaihtoehtoa nollata jotenkin moottorinohjainta tms kuin pelkästään pistokkeen kautta. Akkua ja ecua käytetty irti mutta ei vaikutusta.
3
Haussa vinokoneen ahtamiseen kaikki tarvittavat osat, vakio FK/FT osat:

-Täysin ehjä kokonainen bolt on välyksetön turbo, mieluiten orkkista isompi, esim. 16T tai 19T tms vastaava
-Ahtimeen sopiva downpipe
-Öljynpaluu kokonaisuudessaan, mieluiten an nipoilla oleva
-Turbon nestekierron putket ahtimen päähän ja näihin tulevat vesiletkut eli turbon alavesiletku ja syyläriltä paisarille menevä letku
-Ehjä vakio pakosarja jos ei ahtimen mukana tule
-Ilmastoimattoman mallin kaikki ahtoputket, mieluiten mallia do88 tms mutta orkkiksetkin kelpaa
-Turbo mallin orkkis syyläri/cooleri paketin ylä ja ala kiinnikkeraudat ja kumit kokonaisuudessaan
-Ahtimen imuletku kokonaisuudessaan johon immu tulee kiinni ja imuletkulta lähtevät letkut huohotinpöntölle kokonaisuudessaan

yms kaikki vaparin ahtamiseen tarvittavat, kaikkea saa tarjota!

Lisäksi orkkis sähköflekti/tuulitunneli paketti, anturi yms tarvittavat

Tarjouksia kuvien kera yv tai numeroon 0442368182, Kuopio :)

Kankaanpäästä löytyisi ainakin lastutettu ecu jos kiinnostaa. T: Ville Kallionkieli. 0418116588 saa laittaa viestiä jos kiinnostuit.
4
Offtopic / Vs: Polkupyörä Topicci
« Uusin viesti kirjoittanut B30A tänään kello 16:43:36 »
Laukkusetti tuli vihdoin ja viimein. Asemoin ne tänään, teline oli jo aseteltu jyrään ja nyt vaan laukut kohilleen. Oikein mukavasti asettuivat, hyvälaatuista ja mietittyä kamaa. Erittäin näppärää kun laukut saa narukahvasta nostamalla pois, ja samalla lailla takaisin senkus vaan laskee telineputkelle jolloin lukko menee kiinni. Nämä saa myös koko pakettina pois parilla käden liikkeellä.

Ortliebin Back Roller Classic on tuo setti. Luulen että on vähintään täydellinen mun amatöörisekoiluun.  ELK
5
Ostetaan varaosat / Vs: B230ft bensaboksi
« Uusin viesti kirjoittanut Vibz tänään kello 16:42:36 »
Ostetaan 940 -97 b230ft ehjä bensaboksi.

3 457 779

0443778552-Ville Etelä-Savo Juva



Onko vielä tarve? T. Ville Kallionkieli
Kankaanpäästä
6
Veteraanit / Vs: Amazoniin erilaista jarrutehostajaa(?)
« Uusin viesti kirjoittanut lolvo_ tänään kello 16:40:41 »
Siis onko sulla nyt se vanhempi pääjarrusylinteri ja yks-piirijarrut ? Silloinhan siihen vois hyvin sopia se Girlingin erillinen pytyy mitä ainakin joissain S-malleissa oli vakiona. Aika lailla se oli tommonen kuin tässä linkissä: https://www.partscollector.com/en/mostraArticolo.php?IDArticolo=8603

Pena


Joo 1 piiriseksi teen jarrut siihen.

Tuokin alkuperäinen systeemi tiedossa mutta ei sekään oikein koonsa puolesta mielestäni fiksu ole.

https://www.morrisminorspares.com/brakes-c42/brake-system-c43/brake-servo-mountings-fixings-lockheed-see-notes-p829368


Tuollaista katsellut ja näinkin yhdessä amazonissa tuollaisen olevan. Mutta ideaali olis joku tosi kompaktin kokoinen. Tuo ei olis pahimmasta päästä oleva vaihtoehto.
7
Muut menopelit / Vs: Erilainen yhdistelmä vol.2
« Uusin viesti kirjoittanut make s70 tänään kello 16:32:24 »
Päivitelläänpäs vähän (muutakin kun kylmää kevättä). Vähän on tämä nyt ollut tauolla kun käyttö kulkine vienyt huomiota ja vasta viime viikolla tuli haettua pyörä talviteloilta niin eipä tässä ole hirveesti kerennyt syventymään mutta tänään sain kun sainkin vetokuokun pyörään kiinni ja jopa sähkötkin kytkettyä(oli kyllä jo valmisteltu viime syksynä pyörän osalta siihen malliin että oli liittimet valmiina mihin sitten vaan laitto perävaunurasian johdot kiinni). Koukun kanssa meni ihan paini hommiksi kun on siis rungossa kiinni kaikkiaan 8 ruuvilla ja niitten samojen ruuvien alla on kiinni takalokasuoja ja sissybaarin raudat ja nyt siis vielä koukku niin että saa kaikki reiät kohdilleen kun aina joku edellisistä on jotenkin väärässä asennossa niin siitä se hauskuus johtui. Loppupeleissä meni yksi ruuvi väärälle kierteelle ja sitä kun rupesi siinä hätäpäissään tapilla aukaisemaan niin tappi poikki sinne rungon kierteeseen >:( :facepalm: . Noh... eipä siinä sitten muuta kun leuka rintaan ja takarengasta irti ja onneksi lähti se kierretapin pätkä pienellä tuurnalla naputtamalla pois niin selvisi pelkällä säikähdyksellä. Nyt rupeaisi olemaan siinä vaiheessa että voisi laittaa aisaa koukkuun kiinni mutta...... kun katselee tuota ensiviikon säätä niin kun ei ole niitä talvirenkaita sen enempää kärryssä kun veturissakaan niin ei kait se auta ku malttaa mielensä ja odotella vielä vähän parempia kelejä. Se kivisuoja tuli kanssa askarreltua jo aiemmin valmiiksi ja sitä varuste verkkoakin vähän koitin tehdä mutta siitä ei tullut ku sanomista niin tarvii se vielä jossain mutkassa yrittää väsäillä. Muutama kuva loppuun.....

Kivisuoja





Koukku







8
S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) / s40 jarrunesteet
« Uusin viesti kirjoittanut volvosos tänään kello 16:17:54 »
Hei auto päästää jarrunesteet pihalle "jarruletkun" tjsp läpi jonka myötä kytkin on ihan löysänä lopulta, onko kyseisen vaivan korjaaminen kuinka hankalaa ja aikaa vievää tällaisessa volvo s40 mallissa, ajattelin kaverillani käydä korjauttamassa jos ei ole kauhean vaikea ja vaativa urakka, itsehän en ymmärrä kyseisistä osista mitään mutta jos joku täällä osaa neuvoa olisin kiitollinen. Alla kuva osasta




9
Showroom / Vs: V70 T6 AWD -08 -käyttiksen parantelua
« Uusin viesti kirjoittanut 74t3 tänään kello 15:54:07 »
Ajelin kotiin ja kopkop, ei muita herjoja pysäköintitutkaa lukuunotttamatta.

Olisin lukaissut koodit että josko näkisi että alkaako jo herjata yhtä ja samaa anturia. Vaan VXNanon lisenssi oli umpeutunut joten piti päivittää ensin se ja sittenpä se läppärin akku loppuikin.

Noh, lataukseen ja kokeilemme uudelleen. Aiemmin ihmetyttänyt alle 11,8V jännite kyllä näytti ainakin OBD-portista saadun tiedon mukaan korjaantuneen n. 12,4V tasolle joten jotain iloa oli napojen puhdistuksesta ja kenkien kiristelystä ainakin alustavan tutkimuksen perusteella.  :)

10
Foorumin tiedotukset, ehdotukset ja palautteet / Vieraiden määrä foorumilla
« Uusin viesti kirjoittanut Kulmamies tänään kello 15:48:48 »
Vieraita käyttäjiä ihan hullumaisia määriä paikalla koko ajan. Onkohan jotain venäläisten touhuja? Nehän on uhanneet iskeä kaikkein kriittisimpiin kohteisiin :D
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Kulkukoira  Proturbo