1
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Volvo 940 B230ft seosmittari
« Uusin viesti kirjoittanut jumo tänään kello 21:48:21 »Ja se ei ole laajakaista-anturi. Kyllä se tarvii ihan oman anturin ja mittarin.
Ainakin 2029 vuoden loppuun asti 2G verkot pitää olla hengissä.
Tarkoitat varmaan tätä takatukivarren vahvikelätkää: https://www.volvopartswebstore.com/products/1117562/30714570.html
Saahan sitä uutenakin, mutta melko suolanen hinta pienelle pellin palalle: https://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/fin/vahvike_takakelkan_etukumin_alle_oikea_oem-p-1337821-0
Kannattaa kysellä purkuautoista paremman kuntoista osaa siihen
Paljos se nyt työntää ahtoja? Jonku 2 bar varmaa? Juu no se ennakko sais olla melkee 1-1.05 ja sitä kantsii testailla et millo kuulostaa vielä hyvältä noki lekalta, jos harmaana savu nii vaikuttaa justiinsa et ennakko pielessä mutta aika pahasti saa olla että harmaata lykkää, ja harmaa savu vielä tarkottaa et sul O liia vähä ennakkoa varmaakin. Tosin voide harmaa savu olla kuseva suutin ja pummpu vika vaikka, mutta jos tulee iha solkena harmaata savua nii varmaa ennakko
Käytetty on aina käytetty, eikä niistä tiedä miten kauan kestävät. Kunnostettu on ihan toimiva vaihtoehto ja sitä sihtiä ei kannata unohtaa putsata/poistaa, kun muuten saattaa tulla turbo tiensä päähän yllättävänkin nopeasti.
Tänään työmatka awd asennossa. 18km kulutus 11.5l, varsinkin ekat kilsat oli kovia. Kun oikeasti tehoa käyttää niin pyörre käy tankissa.Sama havainto täällä että kulutus on järkyttävä jos tehokkaasti haluaa edetä. Mutta jos tyytyy 90hv antamaan suorituskykyyn niin vähälläkin voi päästä. Mutta eihän tässä ole järkeä ajaa 60te autolla joka kulkee kuin 200D mersu.