Futurez  Kulkukoira

Myllytys kokemuksia..

  • 23 Vastauksia
  • 11494 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 72
Myllytys kokemuksia..
« : 27.07.2011, 17:21:21 »
Terve! Nyt pitäs saada tietää joku paikka minne kehtais viedä S40 -05 vollen myllylle. Hinnalla ei ole mitään väliä koska myllytys tapahtuu ilkivaltavakuutuksen kautta (150€ omavastuu joten mielelläänkin joku kalliimpi paikka mistä saisi vaan sen todella hyvän työjäljen).

vakuutusyhtiö suositteli: Jt carcolor oy ja autojalostus oy, onko kellään kokemuksia kummastakaan?

toivoisin pikaisia vastauksia että kerkeisi laittaa vollen jonoon notta asia tulisi hoidettua asap. =)
Volvo S40 2.4 -05 momentum bussiness *Wax on, wax off*

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #1 : 27.07.2011, 17:40:26 »
Terve! Nyt pitäs saada tietää joku paikka minne kehtais viedä S40 -05 vollen myllylle. Hinnalla ei ole mitään väliä koska myllytys tapahtuu ilkivaltavakuutuksen kautta (150€ omavastuu joten mielelläänkin joku kalliimpi paikka mistä saisi vaan sen todella hyvän työjäljen).

vakuutusyhtiö suositteli: Jt carcolor oy ja autojalostus oy, onko kellään kokemuksia kummastakaan?

toivoisin pikaisia vastauksia että kerkeisi laittaa vollen jonoon notta asia tulisi hoidettua asap. =)

Kyllä mun mielestä kannattaa viedä automaalaamoon myllytettäväksi :D ainakin on kallis
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa Poikarukka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 254
  • www.vrcf.fi
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #2 : 27.07.2011, 19:21:21 »
Vakuutusyhtiö suosittaa aina kohtuuhintaisia omaa etuaan ajaakseen. Jos otat kertakorvauksen muista laskettaa todellisen (laadukkaan/parhaan = kalliin) liikkeen hintojen mukaan. Vakuutusyhtiö minimoi kuluja (kusettaa asiakasta) katsomalla oman keksityn listahinnan jossa tuntilaskutus on kaukana realihinnoista.
Audi A5 , (ex. V50 1.6D DRIVe Classic, S40 2.0D)

Poissa Tube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 72
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #3 : 28.07.2011, 15:06:21 »
No olin viemässä autoa Biliaan (minulle on annettu jo laskutuslupa numero) mutta biliasta sanoivat että eivät voi varata aikaa koska asian käsittely on vielä kesken.. No soitin if:iin, josta minut yhdistettiin volviaan, josta minut yhdistettiin vakuutuskäsittelijälle, josta minut yhdistettiin henkilölle joka otti kuvat autostani if:in vahinkotarkastuspisteessä ja hänen kolleegansa oli ottanut ko. puhelun vastaan ja sitten minulle sanottiin että soittavat tämän päivän aikana takaisin kun asiasta saadaan selkoa. (mielestäni siinä vaiheessa kun laskutuslupanumero on annettu niin alkaa mennä jo silmään kusemisen puolelle).. Noh, minulle soitettiin äsken ja kerrottiin että asiasta on keskusteltu jonkun ylemmän kihon kanssa ja asiasta tulee kirjallinen päätös postissa joka lähetetään huomenna (perjantaina) ja se on minulla ensi viikon alussa, halleluja! Biliassa sanoivat että heillä on yksi väliaika ensi viikon maanantaina, muuten homma venähtää syyskuun puoleen väliin.

Jos asiasta tulee negatiivinen päätös aion vängertää asian kanssa vaikka oikeuteen asti ihan periaate syistä.

Olen varannut myös ajan myllytykselle 8.8.2011 toisesta firmasta jonka joudun perumaan ensi viikon alussa sikäli mikäli tulee negatiivinen päätös. Olen myös asian tiimoilta ajanut nyt 3 kertaa biliaan ja kerran if:in vahinkotarkastukseen (yli 100km. ajoa´) josta aion hakea korvaukset myös sikäli asiasta tulee negatiivinen päätös.

"Ilkivaltaturvasta korvataan äkillinen ja ennalta arvaamaton välitön
esinevahinko, jonka syynä on tahallinen vahingonteko." Missä epäselvyys asiasta????
Volvo S40 2.4 -05 momentum bussiness *Wax on, wax off*

Poissa IceSun

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 686
  • all clowns arent funny
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #4 : 28.07.2011, 15:52:11 »
Hellman Yhtiöt Oy   O0  Voin suositella, jos ei matka ole mahdoton.
Kerran myllytetty, pintakäsitelty koko auto.
Toisella kerralla konepelti ja pintakäsitelty koko auto.  O0

Kaverin autosta vaihdettiin tuulilasi ks. firman puolesta ja sieltäkin tuli pelkkää plussaa.

Pojat on tehny hyvää työtä.
Fiesta -no- boost

Poissa Purtsi74

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • V50 1.6D Drive
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #5 : 30.07.2011, 13:46:23 »
Jos myllytyksellä saa ne maalipinnan virheet pois niin on hyvä, koska ei myllytykselläkään esim. syvimmät naarmut mihinkään häviä... Naarmun reunat saa kyllä pyöristettyä niin ettei naarmut suoraan silmille hypi, mutta itse naarmu on ja pysyy siinä.

Poissa Tube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 72
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #6 : 01.08.2011, 22:56:59 »
Mutta kun kyseessä ei ole naarmu(t) vaan joku epämääräinen aine joka on jämettynyt maalipinnalle ja joissain määrin (todennäköisesti) vahingoittanut lakkapintaa tai jopa maalia, asian tiimoilta sain tänään volvialta päätöksen asiasta joka oli kielteinen. Sanovat että asia johtuu kiveniskuista tai kivenisku/naarmujen käsittelystä..

Saanen kysyä: Miten naarmu-/kiveniskujenkorjaus, saati sitten kiveniskut liittyvät mitenkään esimerkiksi siihen että pyyhkijöiden varret, tuulilasin alamuoviosa jossa on tiiviste kiinni ovat myös ko. ongelmasta kärsineet tai ylipäätän muutenkaan tähän kyseiseen ongelmaan? Huomenna soitan ja toivon että saan asiat läpi, tehtiin se sitten helpon tai vaikean kautta.

- God bless volvia&IF
Volvo S40 2.4 -05 momentum bussiness *Wax on, wax off*

Poissa jyrkiboy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 115
  • www.vrcf.fi
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #7 : 02.08.2011, 19:22:07 »
Ko auton nähneenä ei voi kuin ihmetellä suureen ääneen niitä jotka ovat autoa tarkastaneet tai muuten olleet prosessissa mukana. Katto menee maalattavaksi koska ulkopuolinen neste on pistänyt lakat kuplimaan jota ei kukaan ole aiemmin edes huomannut. Alue on vieläpä sen verran suuri ettei sitä voi olla huomaamatta noin neljän kämmenen kokoinen alue. Vesi kouru on ihan syöpynyt pinnasta.

Tsemppiä vakuutusprosessin kanssa.
Olen Jyrki ja ajan V70 R awd. Autoa piristetty tarralla.

Poissa Poikarukka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 254
  • www.vrcf.fi
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #8 : 02.08.2011, 19:43:30 »
Mitäs tuossa on nyt tapahtunut? jää vähän auki koko asia. Myllytys kyllä käsitellään...

Eihän vakuutusyhtiöllä ole mussutusta ilkivalta asiassa, jos poliisille on tehty rikosilmoitus. Tilanne on todettu muuten se olisi vakuutuspetos. Saavat osoittaa sen petokseksi jos muuta väittävät ja sillä perusteella evätä korvaus (+muu siihen päälle). Rikosilmoitus ja mahdollinen poliisin lausunto pitää riittää vakuutusyhtiölle. Enää on vain määrittää miten ja missä korjataan/korvataan.
Audi A5 , (ex. V50 1.6D DRIVe Classic, S40 2.0D)

Poissa jyrkiboy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 115
  • www.vrcf.fi
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #9 : 01.11.2011, 20:58:27 »
Nyt on Volvo saamassa rakkautta koko rahalla

maalipinnan kaikki päälipuoliset pinnat karkeita ja täynnä pisteitä


pahimmat pisteet poistettu, huomenna vielä kiilloitetaan












Kyllä tästä vielä hyvä tulee :)
Olen Jyrki ja ajan V70 R awd. Autoa piristetty tarralla.

Poissa Tube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 72
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #10 : 02.11.2011, 11:05:02 »
Mitäs tuossa on nyt tapahtunut? jää vähän auki koko asia. Myllytys kyllä käsitellään...

Eihän vakuutusyhtiöllä ole mussutusta ilkivalta asiassa, jos poliisille on tehty rikosilmoitus. Tilanne on todettu muuten se olisi vakuutuspetos. Saavat osoittaa sen petokseksi jos muuta väittävät ja sillä perusteella evätä korvaus (+muu siihen päälle). Rikosilmoitus ja mahdollinen poliisin lausunto pitää riittää vakuutusyhtiölle. Enää on vain määrittää miten ja missä korjataan/korvataan.

Tarpeeksi kovan tappelun ja reklamaatioiden johdosta sain puoltavan vastauksen, varmaan vaan koettivat että lopettaako tuo miehenalku tappelun ja uskooko mitä he sieltä syöttävät jottai tuottaisivat vakuutusyhtiölle. Tällä hetkellä auto on jyrkin hellien käsien koettelemana ja tästä kuukausi takapakkia katto oli maalilla ja pyyhkijöiden säleikkö ja varret sekä antenni vaihettiin vakuutuksen piikkiin. Laitan tässä joku päivä spotti kuvia auton pahimmista kohista jos jotain kiinnostaa nähdä lähtökohta, vaikka se onkin puoli mahdoton kuvata mutta ledi lamppu ja muutaman pahimman kohteen tajusin kuvata.
Volvo S40 2.4 -05 momentum bussiness *Wax on, wax off*

Poissa Tube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 72
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #11 : 02.11.2011, 11:06:36 »
Jyrki, todella hyvältä näyttää! Voi olla että vastaavissa tilanteissa voisin jopa suositella teikäläistä. ;)
Volvo S40 2.4 -05 momentum bussiness *Wax on, wax off*

Poissa jyrkiboy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 115
  • www.vrcf.fi
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #12 : 02.11.2011, 16:21:07 »
Tube odota kun näet auton, tänään se vasta kiilloitettiin. Noissa kuvissa autosta on poistettu vasta naarmut.
Olen Jyrki ja ajan V70 R awd. Autoa piristetty tarralla.

Poissa Tube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 72
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #13 : 03.11.2011, 10:30:24 »
Tube odota kun näet auton, tänään se vasta kiilloitettiin. Noissa kuvissa autosta on poistettu vasta naarmut.

Joo-o, kaveri ku heitti mut hakee ton auton sano että "ai ostitsä uuden auton?" kun ei tiennyt mitä tultiin hakemaan. Tämä kertonee tyytyväisyysasteeni! :D Kiitos Jyrki, katotaan jos jotain ulko kuvatusta kerkeen tänään ottamaan ja pistämää tänne tai jotain avatarii tai.. tai.. x)
Volvo S40 2.4 -05 momentum bussiness *Wax on, wax off*

Poissa jyrkiboy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 115
  • www.vrcf.fi
Vs: Myllytys kokemuksia..
« Vastaus #14 : 03.11.2011, 19:13:56 »
Ole hyvä, autoja on kiva kiilloittaa ja tärkeintä on että oma auto on kiiltävämpi kuin naapurin/kaverin ;)
Olen Jyrki ja ajan V70 R awd. Autoa piristetty tarralla.

 

Ateho  Elekma