Autodiagnoosi  Carcom Oy

kaasu/volvot

  • 139 Vastauksia
  • 56086 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1051
  • www.vrcf.fi
Vs: kaasu/volvot
« Vastaus #135 : 01.11.2021, 19:01:54 »
G näkyi nostaneensa hintoja taas. Päivän hinta Jäkessä: bio 1,47€ , maakaasu 1,50€. Niinkuin muualle kirjoitin, omat pa-kulut kaasun osalta nousivat reilun 7€/kk.   O0
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa Virtuaaliseppo

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: kaasu/volvot
« Vastaus #136 : 01.03.2022, 09:16:01 »
Tuoreella kaasuttelijalla olisi huollosta kysyttävää. Missä olette käyttäneen huollossa kaasu volvot että tulisi huollettua myös Kaasujärjestelmän osalta tuo auto. Riihimäeltä päin ei tunnu mikään korjaamo sanovan juuta eikä jaata kaasu autoista. Googlesta löytyi muutama mutta kauempaa. Onko nuissa nyt mitää ihmeellistä huollettavaa muuta kun suodatin ja tarkastukset. Kuitenkin auto on jo 2012 v70 niin tekisi mieli tarkastuttaa kunnolla tuo kosla

Poissa jmn35

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 11
  • Volvo V60 2.0 Bi-fuel -14
Vs: kaasu/volvot
« Vastaus #137 : 01.03.2022, 10:41:11 »
Minulla on hyviä kokemuksia Helsingin Tattarisuolla olevasta Action Car Service ACS autohuollosta. Ari Lähde on vanhan liiton mekaanikko ja osaa huoltaa ja korjata erilaiset kaasulaitteistot. Minun ongelmissani hän on ensin selvittänyt mistä vika oikeasti johtuu eikä heti alkanut vaihtamaan osia todennäköisyyksien pohjalta.
Samalla tiellä on myös Volvoks ja liikkeiden välillä on yhteistyötä ja avunantoa vaikka samoista asiakkaista jossain määrin myös kilpailevat. Erinomainen Volvo huolto on myös Puotilan autohuolto mutta siellä ei tietääkseni kaasuosaamista. Autoliike MikaPohjonen Lahdessa on myös guru alallaan mutta heidän erikoisosaamisensa on enempi uudempien Volvojen kaasulaitteistoissa.

Käsittääkseni, jollei kaasulaitteistossa ole mitään toiminnallista vikaa tai häiriötä niin, huolto on suodattimen vaihto ja laitteiston aistinvarainen läpikäynti mm korroosion varalta sekä säiliöiden, venttiilien ja linjaston vuotojen tarkastus joko saippuavedellä tai laitteella. Alussa kaasulaitteiston ECUun päivitettiin softaa mutta ei enää pitkään aikaan.

Poissa Räksä

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: kaasu/volvot
« Vastaus #138 : 06.09.2023, 18:00:29 »
Minulla on hyviä kokemuksia Helsingin Tattarisuolla olevasta Action Car Service ACS autohuollosta.


Minulla myös hyvä kokemus ACS ammattitaidosta. V70 AFV vm. 2010 temppuilut jäivät Tattarisuolle ja sen jölkeen auto toiminut loistavasti.
V70 D3 -11, V70 2.5T AFV -10

Poissa looke

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: kaasu/volvot
« Vastaus #139 : 26.03.2024, 22:24:26 »
Minulla on hyviä kokemuksia Helsingin Tattarisuolla olevasta Action Car Service ACS autohuollosta. Ari Lähde on vanhan liiton mekaanikko ja osaa huoltaa ja korjata erilaiset kaasulaitteistot. Minun ongelmissani hän on ensin selvittänyt mistä vika oikeasti johtuu eikä heti alkanut vaihtamaan osia todennäköisyyksien pohjalta.
Samalla tiellä on myös Volvoks ja liikkeiden välillä on yhteistyötä ja avunantoa vaikka samoista asiakkaista jossain määrin myös kilpailevat. Erinomainen Volvo huolto on myös Puotilan autohuolto mutta siellä ei tietääkseni kaasuosaamista. Autoliike MikaPohjonen Lahdessa on myös guru alallaan mutta heidän erikoisosaamisensa on enempi uudempien Volvojen kaasulaitteistoissa.

Käsittääkseni, jollei kaasulaitteistossa ole mitään toiminnallista vikaa tai häiriötä niin, huolto on suodattimen vaihto ja laitteiston aistinvarainen läpikäynti mm korroosion varalta sekä säiliöiden, venttiilien ja linjaston vuotojen tarkastus joko saippuavedellä tai laitteella. Alussa kaasulaitteiston ECUun päivitettiin softaa mutta ei enää pitkään aikaan.

Moro!
Mulla alkoi vuotamaan V70 2,5 Bifuel Volvon vm.2011 kaasupaineensäädin. Prince merkkinen laitteisto ja kyselin mistä osa löytyisi? Huomasin että batteryautojen tilapäinen rynnäkkö on kuivattanut markkinaa ja sitten kysyin ko. osaa Mika Pohjoselta. Kaveri täräytti suoraan että 2650€ plus asennus?
No kuten Uunokin sanoisi ``bisnis is bisnis`` ja sain Terragasin verkkokaupasta kaasupaineensäätimen noin 550 € ja työ plus suodattimen vaihto mainiolla verstaalla Porvoon autopisteellä 170€.
Etsin niitä ruotsalaisia ja saksalaisia sivuja mutta en osannut törmätä niihin. Etsijän virhe tietysti.   

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron