Samppasport  Futurez

M.M.A:n S60 2.5T 2004

  • 67 Vastauksia
  • 14723 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa M.M.A

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: M.M.A:n S60 2.5T 2004
« Vastaus #60 : 05.01.2024, 11:30:18 »
Jos ei palaneita polttimoita huomioida niin nyt on tullut ensimmäinen vikailmoitus mun aikana parina aamuna. "Moottorin teho alentunut" ekassa startissa, jää käymään hieman alle 1000r/min eikä vastaa kaasuun. Auto sammuksiin ja uusi startti niin kaikki ok eikä toistu saman päivän aikana.

Mutuna vaikuttaa siltä ettei kaasuläppä tykkää enää näistä keleistä. Jos ei se tuosta pahene niin annan olla ja ens viikolla lauhtuu niin näkee poistuuko.

Paikalla laatikkovika

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4958
  • Voi muoviämpärin muoviämpäri
Vs: M.M.A:n S60 2.5T 2004
« Vastaus #61 : 05.01.2024, 16:16:42 »
Jos on kovia pakkasia ja tekee tuota niin anna vähän fööniä kotelolle ennen starttia ja kato pelaako sit normisti. Mut eipä se, veikkaan kans että helpottaa mun kelit lämpee.

Tai sit ei mutta sitten voi löytyä jo koodi.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, S40 T5-2005

Poissa M.M.A

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: M.M.A:n S60 2.5T 2004
« Vastaus #62 : 12.01.2024, 12:31:12 »
Kuten tuumailin niin ongelma häipyi kovien pakkasten myötä kokonaan. Lisäksi luin foorumilta että avaimen pitäminen II-asennossa 30sek kalibroi läpän ja vaikutti toimivalta lääkkeeltä tähän.

Poissa M.M.A

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: M.M.A:n S60 2.5T 2004
« Vastaus #63 : 19.01.2024, 21:37:38 »
Viat ovat loistaneet poissaolollaan mutta nyt selvisi että peräpeilin räminä lienee johtunut siitä että nastoja on ollut poikki. Tänään loputkin antoivat periksi joten jäi koko komeus kaupan pihalla käteen kun ei se luukku auennutkaan niin vaan. Oli vähän jäässä kun sisätilanlämppäri + lumisade ei sovi yhteen. Unohdin kytkeä sen pois päältä ja valuvat vedet liimaa sitten luukun kun vedensekainen lumi menee väliin.

Onneksi löytyi sopivia nastoja jemmasta. Ihan samanlaisia ei ollut mutta aika hyvin otti kiinni. Yksi jäi laittamatta koska vastakappale puuttui. Tuo on ollut selvästi ennenkin pois paikaltaan.



Poissa M.M.A

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: M.M.A:n S60 2.5T 2004
« Vastaus #64 : 26.01.2024, 18:43:53 »
Taas saa vuoden päästellä tuoreella leimalla. Käsijarrusta katsuri sanoi että hyvät lukemat mutta kahva nousee aika ylös, pitääpä tutustua aiheeseen. Itse paperiin ei tullut mitään huomautuksia.

Poissa D`Artagnan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 677
  • www.vrcf.fi
Vs: M.M.A:n S60 2.5T 2004
« Vastaus #65 : 26.01.2024, 20:23:07 »
Montako naksua käsijarru nousee? 3-5 taitaa olla näissä se normaali ohjearvo.
Harraste: Volvo 240 GL B200K M47 -87

Poissa M.M.A

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: M.M.A:n S60 2.5T 2004
« Vastaus #66 : 27.01.2024, 09:31:23 »
Montako naksua käsijarru nousee? 3-5 taitaa olla näissä se normaali ohjearvo.

Kyllä se 6-7 naksua menee. Neljään sen säädin kun uudet hilut laitoin 3,5 vuotta sitten. Jarruvoima oli suht tasainen niin kiristän vaan sitä kahvan mutteria, muuta säätöähän näissä ei edes ole. Niitä H-paloja en vaihtanut säädettäviin aikanaan.

Poissa M.M.A

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: M.M.A:n S60 2.5T 2004
« Vastaus #67 : 10.03.2024, 15:46:24 »
Tällä viikolla huomasin että takapönttö näytti olevan turhan alhaalla mutta ihmekös tuo kun viimeinen kannatin oli poikki. Motonetista korjausosakannatin ja kumi niin istuu taas hyvin. En ole ennen kiinnittänyt huomiota mutta nyt katsoin että myös väliputkeen on joskus laitettu korjausosakannatin. Putket ja kumit näissä kestää mutta kannattimet näköjään ei.

Takalevyt tuli käytettyä pois jotta näen missä kunnossa käsijarruhilppeet on. Olihan ne kunnossa mutta pieni hionta ja puhdistus oli kyllä paikallaan. Saapi asettua nyt käytössä pari päivää jonka jälkeen katson sen kireyden.

 

Autoracing  KL-varaosat