Elekma  Autoracing

M47 vaihto m46

  • 2 Vastauksia
  • 1717 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Konsta Nisula

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
M47 vaihto m46
« : 11.04.2020, 23:39:28 »
Terve! Olen vaihtamassa M47 laatikon tilalle m46 niin mitä sähköistä pitää muuttaa?

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: M47 vaihto m46
« Vastaus #1 : 17.04.2020, 11:56:01 »
Riippuu varmaan hirveästi autosta, mutta aika pitkälle voi olla tarvittavat sähköt jo esim. 940 korissa riippuen vuosimallista.
Ainakin omassa oli jotain ylimääräisiä piuhoja lattiamaton alla, eikä siinä ole ikinä ollut M46.

Jos olikin muita piuhoja, niin releen tarvitset ainakin ja kytkentäkaavion riippuen autostasi.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1469
  • www.vrcf.fi
Vs: M47 vaihto m46
« Vastaus #2 : 18.04.2020, 11:57:50 »
Ja jos sen merkkivalon haluaa sinne koelautaan niin ainakaan 240 ole valmiina piuha sinne (Voi tietysti jossain olla valmiina) niin hommaa samalla piuhan mikä sopii sinne koelauta pistokesen. Kaikkihan selviää kytkentäkaaviosta, ei tuo loppupeleissä hankala ole jos on joskus kytkeny ennen
Oletan että puhutaan Volvo autosta  :)

 

KL-varaosat  Race.fi