Autodiagnoosi  Carcom Oy

Team Recycle Racing Finland - Amazon 16V Turbo

  • 463 Vastauksia
  • 239170 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 548
  • www.vrcf.fi
 :D tehoa muutenkin aivan liikaa mutta lisää pitää saada. mä olisin tyytynyt tuijottamaan myllyä ja poltteleen kessua.

Poissa Harri_82

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 181
"Mahdottomiin emme pysty - mutta katsotaan mitä saadaan aikaan" - eikös se yksi muinainen lupaus mennyt kutakuinkin näin.

Kaverilla oli joskus muinon isohko magneettikyltti jossa oli pistetty vielä vähän paremmaksi.

"Ihmeitä teemme hetkessä, mahdottomat asiat vievät hieman enemmän aikaa."

Oli saaneet pari kappaletta sellaisia ku teettivät leipomon mainos hommia tarrapajalla.

Niko_S

  • Vieras
"Ihmeitä teemme hetkessä, mahdottomat asiat vievät hieman enemmän aikaa."

Nyt tuli deja-vu, koska tuo on isän motto, paitsi hieman eri, mutta tarkoittaa samaa:

"Ihmeitä teemme käden käänteessä, mahdottomiin menee enemmän aikaa."

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Lainaus
Jätetään nuo fraasit toisaalle ja palataan asiaan.

Tilasin tänään yhdistyksen yhteistyökumppanilta www.blingfactory.fi teräsvauhtipyörän, joka näyttää tältä.




Niko_S

  • Vieras
Tilasin tänään yhdistyksen yhteistyökumppanilta www.blingfactory.fi teräsvauhtipyörän, joka näyttää tältä.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Aikas hyvän näköinen, ei vissiin tarvi enään keventää?  ;)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Aikas hyvän näköinen, ei vissiin tarvi enään keventää?  ;)

7.4 kg ilmoittavat painoksi. Samaa luokkaa kuin nykyinenkin muokattu pottapyörä.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography

Poissa jokkepappa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 101
  • www.vrcf.fi
Miten teit kiskot penkkeihin? itelle tulossa sparcon jakkarat seiskanelikanttiin.. mietin että saako niitä millään vakio kiskoille?  :pomo:
Volvo 740 tic

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Miten teit kiskot penkkeihin? itelle tulossa sparcon jakkarat seiskanelikanttiin.. mietin että saako niitä millään vakio kiskoille?  :pomo:
Penkeissä oli kiskot paikoillaan. Pulttasin kiskoihin kiinni kulmaraudan, jonka kiinnitin auton pohjassa oleviin alkuperäisiin kiinnikkeisiin.

Poissa faabio

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • 242 -77 + 9-5 Aero -04
Hmm mielenkiintoinen akseli ;> kenen valmistama ja millasilla mitoilla?
Hitaasti mutta epävarmasti.
Turbiinaa
MVH.

Niko_S

  • Vieras
7.4 kg ilmoittavat painoksi. Samaa luokkaa kuin nykyinenkin muokattu pottapyörä.

Jaa, no on "ylimääräisille" rei´ille varmaan joku hyvä tarkoitus?  :)

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Jaa, no on "ylimääräisille" rei´ille varmaan joku hyvä tarkoitus?  :)
Eri kytkimien kiinnitysreikiä, hox, niissä on kierteet.
Jäitä housuun!

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Tiskasin nostajat tänään. Aika näpertelyä tuo hydrisnostajien purku, putsaus ja kasaus. Huomenna pitäisi saapua puuttuvat kannen osat ja kannen voisi sitten kasata.

Nostajia on erilaisia ja ainakin yksi malli on sellainen, jossa säätöpala on prässätty peltisokalla ja niiden kasaus onkin sitten jo hieman toinen juttu.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2012, 20:57:17 kirjoittanut JuHaU »

Poissa BuuBBa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • Recycle Racing #05
Jos pienempi inertia, niin kone kierrosherkempi.
Billet tarkoittaa yhdestä osasta koneistettua kikkaretta, eli pyörää ei ole valettu suoraan VP:n mutoon. Jos (kun) teräslaatu on kohdillaan, niin kestävyys on valupyörään nähden huomattavasti suurempi ja ei tarvitse pelätä kulkusten lähtemistä vp:n räjähtämisen vuoksi.
MYYDÄÄN: Suuttimia (KLIK), Uusi 1045(multilink) lukkoperä, 700-sarjan silotettu takaluukku.
Ex:Volvo 760 -88 Tbo x3, 960 2.5 -95, V70 2.0T -01, V70R -98 C70 T5 -00, S80 D5 AWD -07, S60 T3 -10, V70 T4 -11

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo