Autodiagnoosi  Carcom Oy

Team Recycle Racing Finland - Amazon 16V Turbo

  • 463 Vastauksia
  • 233934 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa BuuBBa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • Recycle Racing #05
Ymmärsin pointin...  :2funny:

Eikös billet-termillä muuten yleensä tarkoiteta yhtenä osana valmistettua (sorvattu) alumiini tai teräs kappaletta?

Kyllä. Tai oikeastaan billet on vain se aihio, josta osa on valmistettu.

EDIT: Ettei ihan mene chatiksi, niin tuleeko muita muutoksia? Vieläkö pakosarja pysyy jakamattomana?
« Viimeksi muokattu: 20.09.2012, 17:24:46 kirjoittanut BuuBBa »
MYYDÄÄN: Suuttimia (KLIK), Uusi 1045(multilink) lukkoperä, 700-sarjan silotettu takaluukku.
Ex:Volvo 760 -88 Tbo x3, 960 2.5 -95, V70 2.0T -01, V70R -98 C70 T5 -00, S80 D5 AWD -07, S60 T3 -10, V70 T4 -11

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Ettei ihan mene chatiksi, niin tuleeko muita muutoksia? Vieläkö pakosarja pysyy jakamattomana?

Peruskone muuttuu, eli alakerta ja kansi. Nokat ja venttiilikoneisto pysyy samanlaisina samoin kuin ahdin, pakosarja ja imusarjakin.

Nyt näkee tapahtuiko muutoksia tuolla "peruskoneen" vaihdolla. Voi olla, että ahdin tulee tulpaksi mutta tuskin vaikuttaa paljoa tuohon peruskäyttöalueeseen.

Tämä kun on kuitenkin jatkossakin katuauto ja huipputeho tullaan hakemaan aivan toisesta autosta ja moottorista.

Poissa BuuBBa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • Recycle Racing #05
Peruskone muuttuu, eli alakerta ja kansi. Nokat ja venttiilikoneisto pysyy samanlaisina samoin kuin ahdin, pakosarja ja imusarjakin.

Nyt näkee tapahtuiko muutoksia tuolla "peruskoneen" vaihdolla. Voi olla, että ahdin tulee tulpaksi mutta tuskin vaikuttaa paljoa tuohon peruskäyttöalueeseen.

Tämä kun on kuitenkin jatkossakin katuauto ja huipputeho tullaan hakemaan aivan toisesta autosta ja moottorista.

Kantta siis siistitty jotenkin?

Eikös se sarja nyt kannattaisi teettää/muokata samalla jaetuksi, vai jätätkö sen "to do"-listalle 3v päähän  ::)
MYYDÄÄN: Suuttimia (KLIK), Uusi 1045(multilink) lukkoperä, 700-sarjan silotettu takaluukku.
Ex:Volvo 760 -88 Tbo x3, 960 2.5 -95, V70 2.0T -01, V70R -98 C70 T5 -00, S80 D5 AWD -07, S60 T3 -10, V70 T4 -11

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Kantta siis siistitty jotenkin?

Eikös se sarja nyt kannattaisi teettää/muokata samalla jaetuksi, vai jätätkö sen "to do"-listalle 3v päähän  ::)

Kansi tosiaan vaihtuu. Siihen tehty myös seetit ja venat hiottu. Aikaisempaan oli tehty ainoastaan kanavat.

Tässä vaiheessa ei ole aikaa / tekijää pakosarjalle, niin saa jäädä tuolle "to do" listalle.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Tänään snurrailin venakoloja mäntiin. 12 kpl 16 sain tehtyä ja sitten piti laittaa pillit pussiin. Torstaina sitten taas jatketaan.

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5700
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Tänään snurrailin venakoloja mäntiin. 12 kpl 16 sain tehtyä ja sitten piti laittaa pillit pussiin. Torstaina sitten taas jatketaan.
venasta tehdyllä "erikoistyökalullako" niitä tehtailit vai miten?

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
venasta tehdyllä "erikoistyökalullako" niitä tehtailit vai miten?

Juu samalla tapaa kuin aikaisempaankin koneeseen. Venassa on "terät" ja paineilmaporalla jurnuttaa tyhjän kannen läpi niitä koloja.

Vanha kuva aiheesta
« Viimeksi muokattu: 26.09.2012, 00:51:04 kirjoittanut JuHaU »

Poissa Ilari

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 494
  • www.vrcf.fi
Teetä pakosarja KKD:llä?

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Teetä pakosarja KKD:llä?

Tämä kokoonpano pysyy tällä pakosarjalla ja ahtimella. Katsotaan sitten joskus, kun tulee aika vaihtaa THE Kansi tähän autoon.

Venakolot olisi nyt valmiit ja viikonloppuna tarkoitus purkaa kone, puhdistaa lastut ja tehdä lohkoon hieman tilaa kangille, kun menee niin läheltä seinämää.


Poissa bertti

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 347
  • www.vrcf.fi

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
eli,BB ;)

No vähän sinne päin. Kanget, männät, kansi ja ahdin on vaan pari stagea köykäsemmät mitä BBB:ssä oli. Tilavuus kutakuinkin sama.

Poissa Make

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1678
  • Volvo - Luxury car for people who think
Saa nähdä jos B käynnistyisi huomenna. 8)
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Aloitin kannen kasausta. Kiva tehdä, kun on kunnon työkalut käytössä.

Jousien alla on shimmiprikat ja jousien aluslautaset KL-Racingistä. Jousina ovat BMW tuplat ja retainerit myös BMW:stä.
Venttiilien lukot ovat alkuperäiset.



Tässä käyttämäni BMW:n jousien osanumerot ja retainerin numero.



Venttiilit ja jouset paikoillaan. Imukanavakin on hieman alkuperäistä suurempi.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2012, 23:30:38 kirjoittanut JuHaU »

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Alakerta olisi nyt kasassa.

Männät on todella helppo sujauttaa sylinteriin, kun käytössä on hyvä työkalu siihen. Tämä on 100 kertaa parempi,  kuin yksikään peltinen männänrenkaiden rutistuskalu.





Öljypumpuksi tuli uusi alkuperäinen FT:n pumppu hiukan kiristettynä.



Dekkitasossa on BlingFactoryn tekemät liekkirenkaat ja KL-Racingin pinnapultit.



Huomenna on pikkuflikkojen kanssa filmi-ilta, mutta viikonloppuna homma jatkuu taas.

 

Futurez  Kulkukoira