Lämmön vaihtimenpohja oli muuttanut muotonsa ja oli keskeltä tasanen ja toisesta reunasta korkeammalla ku toisesta, mutta tämä ei ollut yksin vian aiheuttaja.
Näytti melko samalta ku aikasemmin laitettu kuva palotilan pohjasta.
Eillisen testailun jälkeen painetta ei tullut ainakaan ajossa tai kone käynnissä, aikaisemmin tämäkin oli ongelma, mutta aamulla kun lämmitin oli pölissyt puoli tuntia niin tuttu näky paisuntasäiliön korkin välistä tuli nestettä, noh auto käyntiin ilman korkin avaamista, ja äkkiä auto ilmottaa neste taso alhainen vaikka vasta tuli ylitte.
Kävin kurkkaamassa paisuntasäiliöön eikä nestettä näkyny enään missä lisäilin sitten maxiin ja lähin matkaan.
Myös lisä inffona että pihalla semmonen -18 ja auto oli sisältä hieman lämmin, mutta ei lumi ollu sulanu katolta eikä ikkunoista ja moottorin lämmöt näytti yhtäpykälää!
ihmettelen myös miks ardic ei sammu jos neste kerta kiehuu.. Ajossa ardic sammuu kun lämmöt nousee normaaliin, tai alkaa käymään hitaalla ja pa-pumppu nakuttaa hitaammin.
Suosittelisitteko vesipumppua vai mikä voisi olla syypää, olisi kiva saaha tietoa kuinka paljon ardikin pitäsii konetta ja sisätilaa lämmittää, ja pyöriikö sisätilan puhallinmoottori teillä kovaakin, ittellä lähinnä pieni hönkäys.