Saman vian kanssa painitaan edelleen.
Aikaisemmin sai 85 suuttimella toimimaan kun kaasarista veti toisen ruuvin (ristipää) täysin kiinni ja tasapääruuvin auki. Tyhjäkäyntiä ei ollut ja hirtti kaasu heti kun sitä ristipääruuvia avasi.
Nyt sit taas alkoi sama v*tun taistelu. Suuttimia kokeiltu välillä 85-110, ei vaikutusta. Kolmea eri kaasaria kokeiltu, ei vaikutusta. Tiivisteitä kolme vai neljä peräkanaa, paksuus varmaan 7mm luokkaa. Kaasu jää pohjaan eli ei palaudu kuin ite kahvaa kääntämällä, mutta luisti kyllä muuten liikkuu mukana, ja kaasu hirttää vaikka luisti putoaa alas asti. Luistin neulassakin on niitä säätömahdollisuuksia, ja parhaiten toimi alimmassa kohdassa, muilla hirtätti vielä nopeammin.
Ehdotuksia kiitoa. Hulluinta on kun pikkuveli tolla päivän ajoi ilman tuskaa ja sit hirttäminen alkoi taas ihan yhtäkkiä.