Elekma  Autoracing

Muutoskatsastus turbolle

  • 3 Vastauksia
  • 231 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tsukatane

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 13
  • www.vrcf.fi
Muutoskatsastus turbolle
« : 16.04.2024, 07:19:33 »
Moro
 Pitäis tuommonen 940 b230fd m47 muutoskatsastaa turbolle. Millaiset niiden lappujen pitää olla? Konttorille soitinkin jo ja haluavat dynolapun ja vertailulaput. Kyselin että millainen sen vertailulapun pitää olla niin en oikeen saanut minkäänlaista vastausta.
Elikkäs pitääkö siihen vertailla kaikkia jarrujen osia? Satulat, palat yms.? Ja mites alusta? Riittääkö vakaaja? Konttorilta en oikeen saanut tarkkaa vastausta pelkästään että jarrut ainakin tarvii.

Poissa Keme

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 366
  • Jee jee
Vs: Muutoskatsastus turbolle
« Vastaus #1 : 16.04.2024, 09:01:39 »
Sit varmaan kyseiselle konttorille riittää, et on vertailulappu jarruista. Eihän se sen vaikeampaa ole.
!

Paikalla M.P

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
Vs: Muutoskatsastus turbolle
« Vastaus #2 : tänään kello 00:43:31 »
Varmaan jo leimattu useeseen kertaan, mutta itse kun muutoskatsastin lankun aikonaan niin silloiselle katsastusinsinöörille riitti esim jarruista vertailulapuiksi varaosanumerot mitkä sain paikallisesta Fixuksesta. Omassa oli vakaajat ja perä jo mallisarjan järeimmät joten niistä en osaa sanoo sen tarkemmi.
| V70 -02 | 244 -83 "R-Sport" Turbo| 242 -83 | + väärän merkkisiä |

Paikalla RikuPit

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • www.vrcf.fi
Vs: Muutoskatsastus turbolle
« Vastaus #3 : tänään kello 07:27:00 »
Volvo Cars Finlandilta saa 900-srj ja siitä vanhempiin vertailutodistuksen (tai sitä sanottiin moottorinvaihtolausunnoksi) ja maksaa n. 124€. Itse menin vuosi sitten sen, ja dynolapun kanssa muutoskatsastukseen ja ne riitti.

Mulla IPD vakaajat ja nehän on järeimmät mitkä lankkuun saa. Jarrut sen sijaan täysin vakiot, mutta ne riittää turbolle. Tai ainakin mulla riitti, alunperin -86 B200K.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 07:28:34 kirjoittanut RikuPit »

 

Futurez  Kulkukoira