Carcom Oy  Ateho

940 etupenkkien turvatyyny

  • 4 Vastauksia
  • 1204 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Putkikardaani

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 34
  • www.vrcf.fi
940 etupenkkien turvatyyny
« : 31.03.2019, 00:26:35 »
heippa hei, minulla on ollut volvoja satunnaisesti 20 vuotta, ja seuraava kysymys, tai toteamus. otan ensi viikolla volvostani etupenkin irti jossa on turvatyyny. tilalle laitan sähköisesti toimivan recaro ergomed penkin joka luultavasti maksaa enemmä mitä meidän perheen uusin autoiksi luettava auto. (emännän 2012 vuoden toyotaa en lue autoksi)
penkin vaihtoon on kaksi syytä, ensinnäkin volvon oma penkki on eltaantunut ja verhoilu synnyttää kohta jotain vaahtomuovista, toisekseen selkävikaisena 194 cm pitkänä en tykkää volvon penkistä vaikka se olisi ehjäkin.
Ja itse aiheeseen minkä kokoinen vastus minun pitää asentaa turvatyynyn piuhan väliin että srs valo ei pala (sinänsä asia ei muuten ahdista ainahan voi mittaristosta poistaa polttimon) ja toisekseen minkä kokoinen vastus pitää asentaa ratin airbagin tilalle.
vastaus tähän tulee joko täältä tai sitten kokeilen itse.
mitään tyhmiä vastauksia airbagiin liittyen en tarvi, olen jo muutamasta eri merkkisestä semmoiset poistanut syystä taikka toisesta. mutta pääsisin vähän nopeampaa etenemään.
nimimerkillä 23 vuotta istunut recaron penkillä ja ajanut autoa jossa oikea lukkoperä

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 940 etupenkkien turvatyyny
« Vastaus #1 : 31.03.2019, 00:37:24 »
Penkkiin et minkäänlaista, kun ei sinne tule johtojakaan. Rattiin joudut testaamaan esim mittaamalla alkuperäisestä tai odottamaan, että joku bluffia harrastanut kertoo.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: 940 etupenkkien turvatyyny
« Vastaus #2 : 31.03.2019, 14:39:51 »
Ihan kaikilla yleismittarilla en itse mittaisi airbagin vastusta...
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Putkikardaani

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 34
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 etupenkkien turvatyyny
« Vastaus #3 : 13.04.2019, 23:12:17 »
nii airbagiin jos antaa vähänkään virtaa saattaa yllättyä.   on noita kokeiltu piuhan nokassa poksautella. 
penkin vaihto ei enää ajankohtainen. on vaan nyt mukava istua sähkösäätöisellä recarolla.

ratin airbagin ohittava vastuskin tiedossa.

Poissa Lietso

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 etupenkkien turvatyyny
« Vastaus #4 : 05.05.2019, 21:23:00 »
Laitoitko vastuksen suoraan bagin liittimeen vai kojetaulun alla olevaan liittimeen? Minkä kokoinen ja tehoinen vastus? Tutkitko yhtään penkin johdotuksi, tuleeko penkin miinoitukseen jotain sähkösyöttöä,vai onko se jonkun nallin takana?

 

Ateho  Elekma