Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

960/V90 Volvon etupään helat

  • 7 Vastauksia
  • 3034 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

takapotkukartano

  • Vieras
960/V90 Volvon etupään helat
« : 27.07.2011, 08:05:33 »
Päinvastoin kuin yleensä väitetään, pääsee tuolla etupään kumitavaralla maaseudun monttupoluillakin yllättävän pitkälle, mutta nyt 270 000 kun on taulussa on aika ruveta vaihtelemaan puslia. Onko kokemusta, kannattaako sortua tarviketavaraan vai tilata siniseltä tiskiltä ? Onko tuohon saatavissa vahvistettuja puslia ja jos nin mistä ? Ne alatukivarren takahelat sen poikittaisen tuen alla kun ovat mielestäni silkkaa sinitarraa jo uutena   :(

Poissa sfrhkki

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • www.vrcf.fi
Vs: 960/V90 Volvon etupään helat
« Vastaus #1 : 27.07.2011, 21:04:58 »
katsoppa fcp groton. olisiko polyuretaani puslia myös tuohon 960:seen.
itse tilasin 940:seen.
paikallaan eivät vielä ole, mutta koht`sillään..
sitten asiasta lisää...
-sfr-

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: 960/V90 Volvon etupään helat
« Vastaus #2 : 30.07.2011, 14:49:37 »
Jos et mitään kovia saa, niin siniseltä ehdottomasti. Tarvikkeet ei kestäny ees sitä pyhätöntä viikkoa.
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 960/V90 Volvon etupään helat
« Vastaus #3 : 30.07.2011, 15:25:19 »
Vai että ei tarvikkeet kestä..
Mitäs noi sitten sinisellä kustantaa?
Mulla on jo 350tkm menty noilla puslilla ja auto on kyllä sen mukanen ajaakkin

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: 960/V90 Volvon etupään helat
« Vastaus #4 : 30.07.2011, 16:21:40 »
Olikohan ne taemmat 68€/kpl. En kyllä vanno. Hitto ei löytyny kuittia, olikohan ne nyt noin suolaset. :-\
« Viimeksi muokattu: 30.07.2011, 16:26:51 kirjoittanut Spoileri »
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 960/V90 Volvon etupään helat
« Vastaus #5 : 30.07.2011, 17:26:53 »
Ainakin motonetin kaikki alustan puslat voi suosiolla kiertää kaukaa, tai jos semmosia on nurkissa niin pääsee helpommalla kun heittää suoraan roskiin, eikä asenna viikoks ja heitä sitten roskiin. Kokeiltu.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: 960/V90 Volvon etupään helat
« Vastaus #6 : 30.07.2011, 20:11:02 »
Vai että ei tarvikkeet kestä..
Mitäs noi sitten sinisellä kustantaa?
Mulla on jo 350tkm menty noilla puslilla ja auto on kyllä sen mukanen ajaakkin

Kyllähän jotkut kehuu kirkkain silmin Ladaakin mukavaksi autoksi. Se on mihin on tottunut ja kuinka hyvä itsepetoksen harrastaja on.

Kaikki kuminen motonetista ja scantechin paketeista on kyllä auttamatta kuraa.

Poissa cosa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: 960/V90 Volvon etupään helat
« Vastaus #7 : 13.07.2012, 08:51:40 »
Alkuperäiset helat oli rikki jo 160 tkm kohdalla, vaihdoin harakiri kikkareet tilalle. Tässä tulos  *tumppuun->  Video  Eli pysäytys > parkki päälle > jarrun vapautus.
Seuraavaksi siniselle ;)

 

Samppasport  Futurez