Kulkukoira  Proturbo

d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä

  • 30 Vastauksia
  • 8207 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #15 : 05.11.2017, 23:12:46 »
Näyttäisi että VE-tiivistesarjassa olisi se nestepään iso O-rengas mukana. Melkein kannattaa ostaa samantien tuollainen, niin on kaikki samassa.


Poissa d24tdic

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 180
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #16 : 23.11.2017, 20:45:58 »
Nestepää vaihtui onnistuneesti mutta nyt tuli uusi vika kesken ajon nimittäin rupesi ravistamaan koko moottori hirveästi ja kuulostaa ettei kaikki pytyt olisi pelissä. Onko ideoita mikä tuohon tuli  :'(

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #17 : 23.11.2017, 22:46:54 »
Kaasuakseli väärällä poorilla tai ennakko hypännyt jostain syystä pumpusta ?...ilmavuoto polttoainesysteemissä, vuotava/löystynyt suutinputki/suutinlähtö nestepäässä, suuttimessa häikkää, yms.. voisi kans aiheuttaa ravistavan käymisen.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2017, 22:49:46 kirjoittanut Kovalchuck33 »

Poissa d24tdic

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 180
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #18 : 24.11.2017, 10:49:06 »
Kaasuakselia en ole irroittanut.Pitää tänään katsoa noita muita vaihtoehtoja.

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1469
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #19 : 24.11.2017, 12:26:01 »
Määrittele "np vaihtui onnistuneesti"

Poissa d24tdic

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 180
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #20 : 24.11.2017, 13:07:29 »
Np vaihdon jälkeen pelasi hyvin 1500km

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #21 : 24.11.2017, 17:21:27 »
Itselläni on onnistunut pumppu hyppäämään ennakon pieleen kesken ajon jostain syystä. Siitä ennakon tarkastuksesta on hyvä aloittaa ja noista ilma tai polttoainevuodoista. Muita mahdollisuuksia on myös että joku kaasuvivuston tai governorjousi yms.. osa on lähtenyt pumpun sisällä paikaltaan.

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1469
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #22 : 25.11.2017, 12:35:09 »
Np vaihdon jälkeen pelasi hyvin 1500km

On  se sitten varmaan onnistunu.
Tuli vaan mieleen että jos on kotioloissa vaihdettu vai? Että sinne ois päässy joku roska mitä
On lähteny liikeelle, mutta joo tarkista perusjutut mitä edelliset neuvos

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #23 : 25.11.2017, 19:12:13 »
Se on nestepää äkkiä entinen, jos sinne yksikin roska pääsee naarmuttamaan pinnat pilalle.

Poissa d24tdic

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 180
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #24 : 07.12.2017, 17:26:41 »
Vika löytyi nimittäin kannesta oli pudonnut esikammio männän päälle ja jälki ei ollut nättiä :'( onneksi sylinterin seinämät ei ollut naarmuuntunut,  mutta kannen ja männän joutuu uusimaan . Mikä tuon mahtoi aiheuttaa ?

Poissa J4nne_

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 265
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #25 : 13.12.2017, 20:16:24 »
Eihän se esikammio mahdu kokonaisena putoamaan männän päälle, n. Puolet on Pytyn puolella. Se on todennäköisesti sulanut ja halennut ja pudonnut sitten. Yhden esikammion olen nähny sulavan kun suutin on ollut rikki. Kaikki kammiot jos ovat sulaneet niin syöttömäärä/ruiskuaika/ajoitus pielessä ja yleensä kaikki yhtäaikaa niin käy moinen.
rip -940 classic, B230FT+++
Seat leon 1.8t topsport

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #26 : 13.12.2017, 20:39:39 »
Noin taitaa käydä kun ruuvataan liikaa syöttöä ja vakioahtimella 1,5-2bar ahtoa, pakolämpö ja pakopaine kasvaa pilviin, jolloin joku paikka pettää ylikuumenemisen seurauksena ja samoin käy isommallakin ahtimella, mikäli pakopaine ja lämpö nuosevat liikaa. Tai sitten on suutinkärki vuotanut vanhuuttaan ja sulattanut esikammion.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2017, 00:18:36 kirjoittanut Kovalchuck33 »

Poissa d24tdic

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 180
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #27 : 14.12.2017, 07:34:30 »
Ahtimena on holsetin 35 1.6bar paineella ja suutimet oli alle 10 000km ajetut

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1469
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #28 : 14.12.2017, 12:21:06 »
Lainaus
Ahtimena on holsetin 35 1.6bar paineella
Tuliko mitattua pakopaine?

Poissa J4nne_

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 265
  • www.vrcf.fi
Vs: d24t ei lähde käyntiin lämpöisenä
« Vastaus #29 : 14.12.2017, 16:09:41 »
Tuliko mitattua pakopaine?
Nou hätä. Jos #12 pesä niin hyvin pystyy 3bar antamaan deekulle kyseisellä ahtimella ilman että se siihen sulaa. Suuttimet ja nestepään takaiskut ja pumppu nyt syynin alle.
rip -940 classic, B230FT+++
Seat leon 1.8t topsport

 

Futurez  Kulkukoira