Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 440 / 460 / 480 => Aiheen aloitti: Tobben - 15.06.2012, 11:14:45
-
Apurungon vaihdon jälkeen , auto käy tyhjäkäyntiä 2 tonnin kieppeillä ja lyö mustaa putkesta. Eli ryyppy makaa ? Muuta hämminkiä nopealla silmäyksellä, en ole nähnyt kuin tulipellin puolella ruiskutus järjestelmään menneet kaksi alipaine putkea ovat irti. Ja olleeet mielestäni pidempäänki , eikä vaikuta asiaan mitenkään. Mistä kannattaisi vikaa ruveta etsimään vikaa ? ELK
-
Apurungon vaihdon jälkeen , auto käy tyhjäkäyntiä 2 tonnin kieppeillä ja lyö mustaa putkesta. Eli ryyppy makaa ? Muuta hämminkiä nopealla silmäyksellä, en ole nähnyt kuin tulipellin puolella ruiskutus järjestelmään menneet kaksi alipaine putkea ovat irti. Ja olleeet mielestäni pidempäänki , eikä vaikuta asiaan mitenkään. Mistä kannattaisi vikaa ruveta etsimään vikaa ? ELK
ne alipaineletkut pitää olla kiinni, etenkin ne imusarjasta lähtevät. Imuvuodolta toi nimittäin vaikuttaa
Etenkin map anturille menevä letku on tärkeä, eikä siinä saa olla pykimää.
Siis letku joka menee imusarjasta GM Anturille apukuskin puolelta tulipellin läpi
-
Selvä pitääpi kattoo ne huolella uusiks