Ja taas jumissa xc90:llä omaan talliin ajaessa. Aura-auto oli käynyt ja tallin oven edessä noin 50cm kinos. Otin lumilapiolla kiireessä noin 20cm matalammaksi ja eihän se millään talliin mennyt. Ei oikein vauhtiakaan saanut otettua, kun talliin käännytään pihatieltä 90 asteen kulmassa. Piti sitten ottaa rautalapion kanssa kovaksi pakkaantunut valli pois, jotta talliin pääsin.
Katsoin, kun vaimo yritti ensin ajaa, että taaskaan ei kuskin puolen takarengas vetänyt. Eikö tuo systeemi toimisi paremmin, jos olisi jarruttanut pelkääjän puolen takarengasta, jolloin vääntöä olisi siirtynyt myös kuskin puolen takarenkaalle? Ilmeisesti tämmöinen ominaisuus näistä puuttuu / on huonosti toimiva. En oikein vieläkään ole saanut ymmärrystä jarruttaako haldex vapaana pyörivää rengasta per akseli jos toinen rengas samalla akselilla sutii.