Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Ilmastointipaneelin taustavalot

  • 2 Vastauksia
  • 1763 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VilpuriS

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 88
  • www.vrcf.fi
Ilmastointipaneelin taustavalot
« : 30.08.2011, 15:52:28 »
edelleen ilmastointipaneelin taustavalot pimeänä. Alkaa illat härmärtyä ja ongelma haitata  :(

Olen varmistanut lamppujen kunnon. Testannut ledeillä ja normaalipolttimoilla. Laitoin lamput kiinni paneeliin, ja syötin virtaa lamppujen kantaoihin kun lamput on kiinni paneelissa ja kaikki syttyvät. Testasin jokaiseen lamppuun virtaa erikseen ja aina kaikki palaa eli virta kulkee lamppujen välillä paneelissa. Tuntuu siltä että itse paneeliin ei tule auton johtosarjasta virtaa lampuille. Osaako kukaan sanoa mitkä noista johtosarjojen johdoista syöttää taustavaloille virran? Itse piirilevyä silmäillessä en osaa tulkita mistä virta johtuu lampuille.

Voiko auton sähköjärjestelmää säätelevä yksikkö, mikä lie nimeltään, pudottaa virransyötön pois ilmastointipaneelilta? Kaikki muut kuten radion jne taustavalot palavat. Lisäksi kojetaulun kirkkaudensäädin toimii. Tietääkö kukaan voiko merkkiliike testata paneelin erikseen, jotta saisi selkoa onko vika paneelissa vai auton johtosarjoissa tai auton muissa sähkölaitteissa.

Poissa Henkka863

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 167
Vs: Ilmastointipaneelin taustavalot
« Vastaus #1 : 30.08.2011, 18:20:34 »
Auttais paljon jos kertoisit mikä auto sulla on....
Volvo 850 STW GLT -95
Volvo V70 -99 TDI
Renault 19 16v tuning (ACS 2010)  

Poissa VilpuriS

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 88
  • www.vrcf.fi
Vs: Ilmastointipaneelin taustavalot
« Vastaus #2 : 30.08.2011, 18:26:21 »
no niin tietysti,,,aina unohtuu ilmoittaa auto.

V70 T5 2001

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo