Elekma  Autoracing

850 t5 ohjelmointi?

  • 2 Vastauksia
  • 2702 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nikketee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 25
  • www.vrcf.fi
850 t5 ohjelmointi?
« : 11.07.2017, 13:39:01 »
Miten onnistuu tollasen vm.95 teefemman ohjelmonti penkissä. Autossa nyt Garrett gt2860rs ahdin ahtaa noin 1bar ja 350cc suuttimet. laajakaistaa kun kattelee niin seosket aika hyvin näyttää oikeaa kiihdytyksessä mutta ideana on saada ahtoja ylemmäs ja laitta viheriät 443cc suuttimet paikalleen. (halusin vaan kertoa ei liity aiheeseen  :2funny: ) Sitte olis mukava ihan säätää custom lastu autoon kun mikään noista valmischipeistä ei oikein tunnu oikeelta. Nyt paikallaa vissii bsr stg 1. Miten tuo käytännössä onnistuu säätämään penkissä/ miten tuo vehe saadaan kytkettyä tietokoneeseen? onnistuuko ees orkkis moottorinohjauksella?  V:>

Poissa hazukazu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 t5 ohjelmointi?
« Vastaus #1 : 01.08.2017, 20:39:25 »
Miten onnistuu tollasen vm.95 teefemman ohjelmonti penkissä. Autossa nyt Garrett gt2860rs ahdin ahtaa noin 1bar ja 350cc suuttimet. laajakaistaa kun kattelee niin seosket aika hyvin näyttää oikeaa kiihdytyksessä mutta ideana on saada ahtoja ylemmäs ja laitta viheriät 443cc suuttimet paikalleen. (halusin vaan kertoa ei liity aiheeseen  :2funny: ) Sitte olis mukava ihan säätää custom lastu autoon kun mikään noista valmischipeistä ei oikein tunnu oikeelta. Nyt paikallaa vissii bsr stg 1. Miten tuo käytännössä onnistuu säätämään penkissä/ miten tuo vehe saadaan kytkettyä tietokoneeseen? onnistuuko ees orkkis moottorinohjauksella?  V:>

M4.4 motronicceihin saa omat sytkä ja bensakartat ladattua tunerprolla. Täältä löytyy ohjeet. http://m44.wikia.com/wiki/M44_Wiki
Sulla taitaa olla tuosta vanhempi M4.3 mutta senki tilalle pystyy m4.4 boksin vaihtamaan.
Motronic boksiin pitää yks johto juotella kiinni tiettyyn pinniin ja siihen piti syöttää virtaa 13.5 volttia tai maksimissaan 16 volttia. Ite hommasin ebaysta semmosen euron maksavan jännitteennostimen millä nostan akulta tulevaa jännitettä noin 14 volttiin ja konehuoneessa on kytkin jonka läpi se menee motronicille. Sitten laittaa virrat päälle niin se boksi menee bootloader tilaan jolloin sinne saa karttoja ladattua. VAG-COM obd piuhalla saat läppärillä motronicciin yhteyden.

Poissa Xanthe_

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 259
  • Tunari
    • http://xanthe.cc
Vs: 850 t5 ohjelmointi?
« Vastaus #2 : 14.08.2017, 19:07:58 »
M4.4 motronicceihin saa omat sytkä ja bensakartat ladattua tunerprolla. Täältä löytyy ohjeet. http://m44.wikia.com/wiki/M44_Wiki
Sulla taitaa olla tuosta vanhempi M4.3 mutta senki tilalle pystyy m4.4 boksin vaihtamaan.
Motronic boksiin pitää yks johto juotella kiinni tiettyyn pinniin ja siihen piti syöttää virtaa 13.5 volttia tai maksimissaan 16 volttia. Ite hommasin ebaysta semmosen euron maksavan jännitteennostimen millä nostan akulta tulevaa jännitettä noin 14 volttiin ja konehuoneessa on kytkin jonka läpi se menee motronicille. Sitten laittaa virrat päälle niin se boksi menee bootloader tilaan jolloin sinne saa karttoja ladattua. VAG-COM obd piuhalla saat läppärillä motronicciin yhteyden.
Hoi! Mikä VAG-COM piuha? KKL?

Jos KKL niin sit mun fordi piuha käy myös jippii. ;D
*Kotisivut*  "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
850 -97 farmari, 2.4 10V {850 OBD-II Android app kehittäjä}

 

Elekma  Autoracing