Muovikohot ja kumikärkiset neulaventtiilit tuohon DGV:hen täytyy ainakin vaihtaa, ei toimi sellaisenaan ahdoilla.. Mahdollisesti täytyy myös tukkia joitain kanavia, ettei puhalla bensaa ulos kaasarista ahdoilla.
Kaasutingurut voivat selventää vaadittavat toimenpiteet tarkemmin. Tai sitten soitat tänne
www.freetechnics.fiDAT on tehtaan turbokaasari ja paras vaihtoehto kaasaripuolella heti paineistettujen tuplien jälkeen. Isot pojat ovat DATilla ottaneet 300 hevosvoiman lukuja "hieman" viilaamalla ja porailemalla. Kohtalainen suoritus 2-kurkkuiselle kaasarille.
Tuo DGV:n valualumiininen imukotelo ei myöskään ole täysin suora ja tasainen tasopinnoiltaan, eli se kannattaa tarkastaa että pitää paineet sisällään. Yleensä ei suoraan sellaisenaan pidä, kun on imukoteloksi valmistettu.