Moro taas. Vastailen tässä yhteisesti:
jenille: Joo, on ne aika pienet kengät jotka tossa hommaa hoitaa. Katsuri kerto viimeks että isojen Volvojen eritoten XC90:n kanssa on ongelmia saada ihan uutenakin riittävää jarruvoimaa sille massalle, tiedä sitten. Olis ne suunnittelijat voinu vähän järeemmätkin sinne laittaa samalla vaivalla.
Juholle:Nyt ne jarrulevyt meni sinne kyllä ensin heittämällä. Kiinnitin sen tapin vinkkisi mukaan siten että löin sen linkun raudan soikeeksi. Varmaan pysyy täten. Ja huomasin jotta toinen niistä kenkien väliraudoista oli selkeesti kulunut ja laitoin sen tilalle 240:n säätöraudan kun sattui semmoinen löytymään romuista vanhan vollen tiimoilta. Nyt levyt sai nippanappa paikalleen sen jälkeen. Kyl mä niitä niveliä kaikkia herkistelin ja laitoin vassua, jos nyt ei vieläkään mee läpi niin se vaijeripolitiikka tarvii ottaa sitten vielä työn alle. Sylettää jo valmiiks
Kankikarille: Tosiaan kuten jo tossa ylempänä kirjuutin, laitoin toiselle puolelle semmosen säätöraudan. Se vaan tossa ei ole niin kätevä kun sitä pääsee säätämään ainoastaan jarrulevyn irroittamalla. Ei riitä edes se että tekis kilpeen ylimääräisen reijän, kun tuossa on se kenkien jousi semmoinen U-jousi ja sen säätöraudan saa juur sopimaan sen jousen alle mutta sitä ei pääse säätämään muutenkuin irroittamalla jousen kiinnitys lenkin ja kääntämällä jousta ulospäin. Aiempi kenkien päiden välissä oleva jousi oli muutoinkin kätevämpi laittaa, siis semmonen kuin 240:ssä ja vissiin 940:kin.
Kiitti vaan kaikille yhteisesti vinkeistä tähän savottaan!
edit:
Tuli kyllä pirun hyvä sitte lopuks käsijarrusta, eipä olis uskonut. Katsarikin ihmetteli kun vielä ihan tasan molemmat puolet.