Kulkukoira  Proturbo

m46 vaihdelaatikko

  • 8 Vastauksia
  • 3712 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Väiski.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
m46 vaihdelaatikko
« : 21.02.2020, 10:39:03 »
Elikkä ois B230f m46. Siihen laitettu turbohilppeet yms. paljonko laatikko ja kytkin kestää ottaa tehoja maksimissaan?

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: m46 vaihdelaatikko
« Vastaus #1 : 21.02.2020, 11:44:15 »
Kolmosen rattaat hyvällä tuurilla ~400Nm

Muut vaihteet jonkun verran enemmän.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1470
  • www.vrcf.fi
Vs: m46 vaihdelaatikko
« Vastaus #2 : 21.02.2020, 11:45:25 »
Laatikko riskirajoilla 250hp alkaen ja kytkin pikkasen vähemmän näin karkeesti. Kaikki niin käyttötavasta moni on saanu kestämään enemmän, laatikosta porsii kolmonen

Poissa Jopas_Jotakin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • www.vrcf.fi
Vs: m46 vaihdelaatikko
« Vastaus #3 : 05.03.2020, 03:58:46 »
Onkos muuten m45 yhtä heikko, ilmeisesti on, koska tämähän on vain sama loota ylivaihteella.
Mutta jotkut sanoo, että m45 olis kestävin.

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1470
  • www.vrcf.fi
Vs: m46 vaihdelaatikko
« Vastaus #4 : 05.03.2020, 05:45:30 »
Sama kolmonen sieltä hajoaa, sinänsä Voi kuvitella että m 45 on kestävämpi koska se om yksinkertaisempi

Poissa Jopas_Jotakin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • www.vrcf.fi
Vs: m46 vaihdelaatikko
« Vastaus #5 : 05.03.2020, 05:53:07 »
Pitää vaihtaa suoraan kakkoselta neloselle...
Tai laittaa oikea laatikko, nythän kaikki fb -ryhmät on täynnä niitä 700nm kestäviä bemarin lootia johonkin kolmeensataan.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: m46 vaihdelaatikko
« Vastaus #6 : 05.03.2020, 12:04:27 »
Onkos muuten m45 yhtä heikko, ilmeisesti on, koska tämähän on vain sama loota ylivaihteella.
Mutta jotkut sanoo, että m45 olis kestävin.
Oliko lyhvempi sivuakseli m46/m45.sessa kunei ole vitosen yksikköä persiissä.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa vesterinen_99

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 157
  • @The_X_Projects -Axe
Vs: m46 vaihdelaatikko
« Vastaus #7 : 05.03.2020, 22:20:18 »
En usko että niinsanotusti kestävyyseroa on muuta kun yksilökohtaisesti, kaikissa taitaa laakerointi olla samasta kohtaa, myös M47 vaikka akselit onkin eripituisia.
Toki tiedän tapauksen missä meni akseli poikki ylivaihteen päästä  ::)

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1470
  • www.vrcf.fi
Vs: m46 vaihdelaatikko
« Vastaus #8 : 06.03.2020, 05:42:27 »
Joo itsekin saanu ylivaihden korkaa ennen kolmosta, voihan siellä vaikka mitä tapahtua. Sehän oli mun pointti että aina kun lisätään liikkuvia osia niin potettiaaliset hajoamis kohteet lisäntyy

 

KL-varaosat  Race.fi