Mitäs tähän nyt sit sanois, auto viety seisontaan taas talveksi.
Meinasi kärähtää koko paska kun ilmeisesti suutin jumiutunut auki? jätin pihalle käymään tyhjää työpaikalla kun odottelin pesuvuoroa. takas ulos mennessä oli savupilvi ympärillä ja sellanen palaneen kumin haju. No, kurkkasin auton alle ja katti hohkasi punasena ja massat savusi pohjassa. Äkkiä halliin ja sammuksiin ja viereen painepesuri kädessä odottamaan jos syttyy.
Tietysti kuvittelin että katti tukossa, putki irti ja katti olikin ehjä... pelkällä dp käyntiin. imusarjassa vaan -0.3 tyhjäkäynnillä, seokset pomppii todella pahasti. Siitä sit ihmettelemään mikä perkele autoa riivaa, suuttimien piuhoja irrottelemaan käynnissä ja kun 3 pytyn suuttimesta irrotti piuhan, alko käynti paranemaan? pätki tietysti, mutta ei käynyt niin vaivalloisesti.
No, eipä siinä, kasaan vaan ja putki jäi töihin odottelemaan jäähtymistä. Tankille ja tällä kertaa bensaa purkkiin. Tyhjää ei oikein käyny, kunnes parikyt kilsaa myöhemmin alkoi taas toimimaan paremmin? Ajelin siinä reilun tankillisen bensalla ja vaihdoin suodattimen varmuuden vuoksi.
Nyt taas auto toimii hyvin E85, kylmässä lähtee paremmin käyntiin E85 kuin bensalla. Ahdot pysyy siinä 1.4bar, ei enää piikkaile. Kaikki tuntuu toimivan joten hyvä paikka viedä auto seisomaan
Osia tilailtu jo jotain, uudet iskarin yläpäät, taka-akselia vois alkaa nyt kasailemaan kun sillekkin voisi löytyä aikaa. Jos eräs porvoolainen toisi osia tohon vitoseen joskus niin sitäkin voisi vähän vilkuilla.
Eipä se, hyvät kesäautojen kauden lopetukset kaikille :hello: