0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Jep tätä meinasinkin että on jo vaikka ihan sama hitsata tukivarret kiinteiksi akseliin.
Tuo systeemi estää auton kallistumisen ja toispuoleisen joustamisen. Ne tapit pitäisi ottaa pois ja antaa noiden nailon-holkkien olla tuollaisenaan, niin homma toimisi.
En anna periksi vaan pulttasin akselin kiinni enkä katkaissut tappeja, ja väitän että auto kallistuu vielä sen mitä tarvii. En tiedä sitte miten ajossa käyttäytyy tai rasittuuko paikat muualta ton takia... Mutta kokeilemallahan se selviää.
Villi veikkaus, että siinä akseliputken yli menevässä pannassa oleva reikä murjoutuu soikeaksi ja akseliin hitsattu tappi kuuluu ja vääntyy
(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)
En anna periksi vaan pulttasin akselin kiinni enkä katkaissut tappeja, ja väitän että auto kallistuu vielä sen mitä tarvii. En tiedä sitte miten ajossa käyttäytyy tai rasittuuko paikat muualta ton takia... Mutta kokeilemallahan se selviää. Mutta joo tämmöstä tänään...(Kuva poistettu lainauksesta.)
Mitkäs on vanteen mitat
Niin siis samat vanteet mutta uusi maali. Ne koothan oli 9x17" & 8x17"
Nam mitkäs kumit ? siis leveys ?