Tuossa tuli Cabas ohjelmalla laskettu korjausarvio jonnin verran päälle 4000eur.
Mikä on minun mielestä arvio alakanttiin jos siellä on esim hammastanko sökönä.
Mulle jäi se mielikuva että auto ei olisi ollut edes ylhäällä jotta alusta vauriot olisi todennettu... mutta voin toki olla väärässä.
En ole kolarikorjaaja mutta jos koko kyljenkin tuosta joutuu maalaamaan niin pelkkä maalaus on jo varmaan 2000eur.
Ei siitä hyvä tule puolet kyljestä jää maalamatta.
Ensimmäinen vaihtoehto minun puolelta on, että saavat luvan korjata.
Hankalin vaihtoehto on se, että ne tarjoaa vaikka 4000eur+ auto jää mulle vaihtoehtoa.
Tuota vaihtoehtoa olen tässä yrittänyt pähkiä mitä siihen vastaisi.
Ei ole lähipiirissä korikorjaaja/maalarituttua....
Auto on liian hyvässä kunnossa ikäisekseen. Kaikki alustan/ jarru osat vaihdettu 2 vuoden sisällä, viime syksynä jakopää/vesipumppu/kiristin/ apulaitehihna remontti orkkisosilla ( melkein 1000eur lasku siitä), vuoden ikäiset 1 ja 2 lambdat, 2 vuotias Eibach pro kit jne.
Joten ei ihan ilmatteeksi viittis autoa pois antaa
Ja auto on tuolla uudemmalla 2.4T/ 193Hp koneella. Mitä nyt ei tässä kopassa niin hirveästi ole.
Aamulla Herzille vuokra-auton hakuun (onneksi oli Volvian täyskasko) ja vääntöön tarkastajan kanssa.