Juu samoja kokemuksia itelläki, ilman bypassia joka vedon jälkeen sammuu moottori, dumppi sekottaisi varmaan vielä enemmän sitä.
Ulkoisella bypassilla oli itellä myös vaikea saada toimimaan hyvin, osittain koska käytin halpoja kiina pässejä mutta myös koska paluuilma oli IMMun ja turbon väliseen putkeen laitettu 90° kulmalla, jolloin osa paluuulmasta meni IMMulle ja sekoitti sen arvot.
Toimiva resepti on kunnon ulkoinen pässi, jonka paluuilma ohjataan turbon suuntaan siinä IMMun ja turbon välisessä putkessa TAI isompi pikkumitsu jolla on jo tuo sisäinen pässi, omat ulkoisen pässin kokeilut päätyivätkin juuri tähän, eli 19T, se turbo riittänee sinne 250hp lähimaastoon ja joutuu kuitenkin laittamaan rahaa muihin osiin että sillä turbolla saavutetaan tuo 250hp, kuten suuttimet, 3" IMM, kytkin, HYVÄT lastut ym.