Kannattaa vaihdattaa 120tkm kohdalla, ainkakin 1.6D:ssä itselle kävi näin:
Vein auton VMS:lle 120tkm huoltoon, suodatinta ei vaihdettu, koska ei kuulemma kannata, tästä joku 1000km, veti ittensä nilkutus tilaan ja taas korjaamolle, vaihdettiin hiukkasloukon paineanturi. Sitten mentiin joku 3000km ja taas nilkuttaan ja tällä kertaa mentiin tampereen käyttöautoon, hiukkassuodatin vaihdettiin, sekä takuuseen jälleen tuo paineanturi. Koko tämän ajan, eli noin 120tkm alkaen, auto kulutti n.2l/100km enemmän kuin normaalisti, sekä flekti jäi pyöriin lähes tulkoon aina kun auton sammutti. Tästä opin ainakin sen että ei kannata jättää vaihtamatta ja että ei kannata viedä VMS:lle kun ne jättää vaihtamatta, vaikka ei pyydä ja tää lysti tuli nyt aikas lailla kalliimmaks kun se että olis heti vaihdettu.