Mulla on 252 tkm tällä hetkellä mittarissa ja akuston kunto on määritelty 92% kuntoiseksi kuukausi takaperin, ei ole ollut kuin pientä tärinää jarruttaessa ajoittain, mutta sekin selvinnee kun jaksaisi tonkia palat ja levyt jarruista läpi. Voi tuota pienimuotoiseksi urheiluautoksi sanoa. Verrokiksi työajoissa on alla vm. 2018 4x4 Vito 7G-vaihteistolla ja kolmen litran koneella jossa bussisisusta paitsi tyhjä sellainen eli ihan pakumalli, lisäksi pari A4-sivullista varusteita tehdasasennettuna mutta silti ajaisin mieluummin Volvolla. Ainoa mitä Mersusta halajaa on se penkin korkeus ja tavaratila eli korimallin edut pelkästään. Kaikki muu on Volvossa parempaa. Mersu on sen 25-30 tonnia maksanut Volvoa enemmän.
En valita kuin vain silloin kun se ei toimi. Se kun yleisesti ei johdu käyttäjästä vaan puhtaasti jostakin muusta. Auton pitäisi toimia huollettuna ja kuluvien osien säännöllisen vaihdon ohella moitteetta. Volvossa ei tähän enää päästä nykypäivänä. Jos sen kompuran saa hoidettua vain ja ainoastaan kuluttajasuojan kautta oikein niin ei se kyllä kerro hyvästä asiakaspalvelusta. Innolla (lue kauhulla) odotan näitä DC/DC muuntajien, sisäisten latureiden ja eradin ongelmia, ne kun taitaa mennä vähän kuluvan osan puolelle.