No ei mielestäni paha jos "vain" vähän yli 2000euroa mennyt about 3v aikana, hyvästä autosta. Itellä ollu karva yli 6kk ja nyt mennyt kompressori ja hyväs lykys vielä uusitaan akku, sitä sanoisin kalliiksi. Vielä viikon päivät odotellaan että olisko uusi kompressori maanantai kappale vai tuo akku kaput...
Kaipa tuohon on huollot tehty tuon kolmen vuoden aikana ihan normaalisti, joten tuo reippa 2k€ on ihan "extraa".
Mun mielestä tuo on kallis huolto. Kuten on kompuran vaihto, tai dcdc muunnin.ja kirsikkana kakun päälle akusto. Tuossa noita D6:n ihanuuksia. Unohtamatta hybridin tuomaa lisähintaa esim. Jakopään vaihdolle.
Omalle kohdalle osui kaikki muut paitsi akku. Plus tietty ne "ei hybridi spesiifit" viat, kuten ovien johtosarja, peruutuskamera, Webasto, kääntölaakerit jne.
Onhan tuo D6 kiva auto ajaa, on tehoa ja vääntöä, kulutus maltillinen... Mutta jos onnistuu saamaan jonkun mallikohtaisen "extran", valuu kaikki säästöt hukkaan. Tuollakin 2k€ huollolla saa yli 1100 litraa dieseliä. 5 litran kulutuksella tuo riittäisi yli 22tkm ajoihin.
Ite ajaisin luultavasti edelleen D6:llä jos ei olisi noin vikaherkkä ja kallis ylläpitää.