Futurez  Kulkukoira

S80, -00, Diesel, Autom, Keinuvipunappi vaihdekepin vieressä

  • 6 Vastauksia
  • 2128 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa matka

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Terve,

Suomiauto, lisälämmittimellä. En tarkoita Winter nappia. Mikä mahtaa olla tuon napin funktio?

-matka-

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6382
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Näyttääkö jälkiasenteiselta?

Todennäköisesti lisälämmittimen on/off nappi, jotta se ei lähde aina automaattisesti päälle autoa käynnistettäessä. Noita on monet laittaneet itse ja merkkiliikkeissäkin on viralliset ohjeet tuolaisen kytkennän tekemiseen.

Poissa matka

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Kiitos tiedosta, luulen, että se on sitten juuri se.

Poissa Masked Jackal

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 854
  • www.vrcf.fi
Jep, tuohon aikaan aiheesta ei ollut vielä softaa julkaistuna joten homma piti hoitaa omalla kytkennällään. Muista mtn, että katkaisijaa ei parane pidellä kuin aina silloin kun "avaimet ovat taskussa". Muuten tulee vikakoodeja.
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Mulla on myös suomi v70:ssä (2006) pyöreä keinukatkaisin piilossa konsolin kyljessä. ei näytä millekään biltema katkaisimelle. Mätsää sävyltää erittäin hyvin konsolin muoveihin ja "laadukkaan" oloinen. Vaan mitään näkyvää toimintoa tuolla en ole saanut aikaan. Pitänee kokeilla webaston kohistessa että mitä tapahtuu. Vai millä proseduurilla tuo ois viisainta kokeilla? Olen nappulaa laitellut jo päälle ja pois ajaessa, avaimet taskussa jne
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa matka

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Vaihtelin ilmastointipaneeliin polttimoita, samalla katsoin sen katkaisijan sieltä oli piuhat kokonaan irti. Lisälämmitinkään ei herää henkiin viiksestä joten seuraavaksi se auki.

Poissa nmmake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 143
Muistelen erään lämmitinkorjaajan sanoneen, että virrat päällä räplätessä jättää (vika)koodeja muistiin, eli vieläkun mulla Ardic toimi, käytin sitä kytkintä vain, kun virrat EIVÄT olleet päällä.  ::)
Nykyinen: V70 TDI AT vm.1997

Entisiä:Corolla, S204 220cdi, S80 TDI, W124, 240 B230F, 240 B200K, Jetta.

 

RallyBaron  Samppasport