Elekma  Autoracing

Amazon b20 sytytys + accuspark

  • 4 Vastauksia
  • 3710 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Amazon_1969

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Amazon b20 sytytys + accuspark
« : 21.06.2017, 18:06:10 »
Laitoon mun 69 vuotiseen amazoniin kärkien tilalle accusparkin elektronisen mötikän ja en saa sytytystä kohilleen.  >:( Oli kärjillä säädettynä melkein kaikki vastapäivään ja nyt piti kääntää kaikki myötäpäivään että sai käyntiin. Onko jollaki kokemusta vastaavasta ongelmasta?

Poissa samiw

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 23
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon b20 sytytys + accuspark
« Vastaus #1 : 21.07.2017, 21:04:02 »
Ö-pumpun akseli siirtynyt vaihdossa? Tai olisko siinä accusparkissa eri kohdassa se "kipinä/heräte/sytytys" kuin kärjissä?

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 692
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon b20 sytytys + accuspark
« Vastaus #2 : 21.07.2017, 21:20:43 »
Öljypumpun akseli pitää laittaa oikeaan asentoon kun se laitetaan paikalleen.
Tästä on olemassa kuva jossain internetinkin syövereissä...
144-70

Poissa Amazon_1969

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon b20 sytytys + accuspark
« Vastaus #3 : 08.11.2018, 09:14:48 »
En vaihtanu jakajaa vaan kärkien tilalle pelkän kärjettömän...

Poissa kalkkis

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 321
  • Budjettipussihousu
Vs: Amazon b20 sytytys + accuspark
« Vastaus #4 : 08.11.2018, 18:59:35 »
Laitoon mun 69 vuotiseen amazoniin kärkien tilalle accusparkin elektronisen mötikän ja en saa sytytystä kohilleen.  >:( Oli kärjillä säädettynä melkein kaikki vastapäivään ja nyt piti kääntää kaikki myötäpäivään että sai käyntiin. Onko jollaki kokemusta vastaavasta ongelmasta?
. Pitäisi
Itse olen tehnyt sillein, että ykkösen tulppa irti, pyytää kaveria pitämään tulppaa moottorissa ja hankkimaan sätkyjä sekä rytmihäiriöitä. Sitten itse hitaasti pyörittäen ympäri jakopäästä isolla hylsyllä että näkee milloin antaa kipinää. Kun kaveri tärisee tai sanoo nyt niin seis. Siitä näkee onko sytkä edes suurinpiirtein kohdallaan. Auttaa jos laittaa niihin kuoppiin valkoista maalia ja hidastaa siinä kohtaan. Kieputussuunnan näkee että 0-kohta on viimeinen verrattuna niihin ennakkokohtiin. Niin ja fläktin siivestä. Jotkut muistaa myötä- vai vastapäivään, minä en. Jatketaan niin kauan että on jotain 20 ennen. Pitäisi lähteä aika varmasti käyntiin. Sitten säädetään että kuulostaa hyvältä. Tarkistetaan strobolla että onko noin tehtaan arvoissa. Jos ei, niin sitten on häikkää siellä moottorinohjauksessa eli kaasarissa.
Wilma: 445 sportswagon w/o sports, Wimppa: Uushankinta 445, Joonas: Amazon budget sport, välillä elvytellen

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy