RallyBaron  Samppasport

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
31
Myydään varaosat / Vs: B18/B20 pentan tupla strömbergit
« Uusin viesti kirjoittanut JJ- tänään kello 20:12:34 »
Hinta muokattu
32
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: V60 D5 AWD tehot katoaa
« Uusin viesti kirjoittanut Peksi82 tänään kello 20:10:28 »
Moro,
Tuliko tähän vikaan ikinä selvyyttä? Itsellä siis täysin samat oireet autossa. Ja täysin sama autokin kyseessä
33
Kallistuksen vakaajanan kori puslat?
34
Mekaaninen moottorin viritys / Vs: Wiseco männän tappi.
« Uusin viesti kirjoittanut Jyllis tänään kello 20:01:20 »
Mitään moottorista tietämättä kysyisin millä kierroksilla pyörität ja miten sen tapin voitelu toimii.
Jos tappi on paljon painavampi niin mistä esimerkiksi sen painon vähennät että se vaikuttaa yläpäähän.
Männästä pois? :)

Tuossa on nyt varmaan monen tekijän summa. ???
Oli tässä köykäsemmät tapit kyllä joo mut oli tapit ja helat romuna. Nyt vaan yks hela et edistystä tapahtunut.
35
Ostetaan varaosat / Volvo 240
« Uusin viesti kirjoittanut temle tänään kello 19:57:34 »
Ostetaan abs mallin etujarrusatulat.yhteydet prv /Turku
36
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: ABS ongelma
« Uusin viesti kirjoittanut Anamies tänään kello 19:57:23 »
Kiitos vinkistä!

Vasemman etupään anturi tosiaan heilui hieman vaikka pultti oli kireällä. Olin aiemmin puhdistanut mielestäni hyvin kyseisen alueen ja ei tullut mieleenkään, että noin olisi voinut käydä. Laitoin pultin kannan alle pari prikkaa jolloin pultti ei päässyt enää niin syvällä ja anturin sai siten kireälle. Ei muuta kuin noin 15 km testilenkille jonka olen ajanut ainakin 5 kertaa viimeisen 3 viikon aikana kun olen tapellut ongelman kanssa. Joka ikinen kerta ongelma on tullut lenkillä esiin, mutta nyt oli toisin. Ainuttakaan vikailmoitusta tai valoa ei syttynyt!

Huomenna katsastamaan jos ongelma ei palaa sitä ennen. Hain vikaa siis todella kauan ja vaikeista paikoista vaikka se oli lopulta noin yksinkertainen. Jos se nyt tuli kuntoon, niin olen todella kiitollinen sun avusta!
37
Mekaaninen moottorin viritys / Vs: Wiseco männän tappi.
« Uusin viesti kirjoittanut Jyllis tänään kello 19:57:00 »
Jep reikä näihin tehty jo kiinassa.Ei näytä kyllä kulumalta kun näkyy vielä koneistamon hoonijälet oikeakin hyvin.oisko sitten tehty vaan jostain surkeesta materiaalista.viimeeksi veivit koneistamolla 3kk ja nyt varmaan päästään samoihin,en oikeen ymmärrä tota logiikkaa että luvataan mut ei aikomustakaan tehä .
38
Projektipäiväkirjat / Vs: Ristus Garage: S40 Racing
« Uusin viesti kirjoittanut RTP tänään kello 19:50:47 »
Ite tulkitsisin tuon niin, että lappuja ei tarvitisi hitsata ollenkaan  :idiot2:
Eli vähän niinkuin tämä AKK kuva istuimen pohjakiinnityksestä:

Traficom ei oikein tuossa tosiaan tunnista niitä korokkeita, väittäisin sen kyllä kelpaavan tuoksi sisäpuolen levyksi, mutta pultti tarttis silti mennä pohjasta läpi...
M8 oli näemmä AKK vaade ja siellä sitten taas vaaditaan se levyn hitsaaminen pulttien lisäksi (mutta pultteja vähemmän  ;D).
Kehikon tulee neljästä kohtaa olla pohjalevyssä, eli pääkaari x2 ja etukaaret x2, takatuet voi sitten tosiaan olla vaikka takatolpissa.
39
Muut menopelit / Vs: Kulmiksen taivaspaikka
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 19:44:26 »
Tuo tukiparru tuossa seinässä on turhan tuore ja kirkkaat pultinkannat ja aluslevyt.
Pääsinpäs sanomaan jotakin. :2funny:
Toivotaan ettei mua taas haukuta liian tylyks. Tis is hjuumor niinku nahkaotta sano ehe ehe.
Hiano se on, eihän täällä uskalla olla eri mieltä, tosin nyt ei tarviikaan.
40
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: S60 2.4 2001
« Uusin viesti kirjoittanut Volvosterix tänään kello 19:30:38 »
Tolla numerolla tulee Maxgearin akseli joka on 983 pitkä js maksaa 122€ niin eikös se ole oikea.

Mut tulee myös toi gsp vetarikin sillä koodilla ja moni sen ostanu ja asentanu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
Autoracing  KL-varaosat