Autoracing  KL-varaosat

13G -> 16T päivitys

  • 1 Vastauksia
  • 1301 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matias Niiranen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
13G -> 16T päivitys
« : 25.09.2021, 02:06:40 »
Morjes, jäi mietityttämään, kun omasta 2.5t C70 laukesi toi vakio 13G turbo, eikä oo ajettu kun 399k vasta.. :2funny: sain hommattua tilalle alkuperäisen 16T mitsun hyvään hintaan ja ilmeisesti piti muokata vesilinjojen paikat sopiviksi mutta eniten jäi mietityttämään, aiheuttaako suurempi ahdin ongelmia autolle? Eihän toi uusikaan mikään ämpäri ole, mutta auto on täysin vakio, suuttimet, ohjelma kaikki niikun volvolta lähtiessä, jostain oon lukenut että kävisi laihalla tai rikkaalla riippuen foorumista mutta myyjä sanoi ettei pitäis vakio ohjelmalla oikeestaan vaikuttaa mitenkään, miten on? Tehoja ei tällä hetkellä oo hakusessa enempää, toi about 200 heppaa kuljettaa coupea nytkin aika mukavasti, tarkoitus lähinnä saada toi toimimaan vakion tilalle mutta toki se pieni lisävääntö on aina jees. Mahdollisesti joskus auto menossa lastulle, tod.näk kytkinrempan jälkeen.

Poissa Matias Niiranen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: 13G -> 16T päivitys
« Vastaus #1 : 25.09.2021, 03:08:27 »
Toki, jos jollain tietoa mistä sais uuden tai uutta vastaavan 13G turbon ni homma helpottuis huomattavasti, mut samaan remppaan tulee viel vauhtipyörä ja kytkin, eli ei oo varaa ostaa liian halpaa osaa ja vähä oon skeptinen noiden eBay turbojen tms suhteen.. itse en ainakaan oo Suomesta tai ruottista tota turboa löytänyt ainakaan järkevään hintaan. Vähän turha maksaa tosta yli tonnia kun 16t saa 500€ uutena.

 

Kulkukoira  Proturbo