Kulkukoira  Proturbo

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / XC60 2012 vasen etupyörä takapuoli
« Uusin viesti kirjoittanut Oudii tänään kello 17:26:59 »
Moi,

Tuliki erikoinen tilanne tälläiselle tavalliselle tallaajalle, kun käväsin auton alla. Oli kattelemassa että kykenisinkö mahtumaan tälläsen maasturin alle tekemään öljyn vaihtoa, kun huomasinki vasemman etupyörä takapuolella olevan suuri määrä paksua öljyä. Vuotaako vain vetonivelen suojakumi vai mistä on kyse?

3




SYLVI OTAHAN KUVA!
4
Pääsin viimein kurkkaamaan muovin alle… eihän siinä olekkaan kuin yksi solenoidi. Se tube video oli eri härveli, eli homma helpottui puolella  :2funny:

Sitten hakuun se tiiviste ja se on go time!  :3/4 jättää sen:

5
Veteraanit / Vs: Amazoniin erilaista jarrutehostajaa(?)
« Uusin viesti kirjoittanut danbomp tänään kello 14:00:42 »
Siis onko sulla nyt se vanhempi pääjarrusylinteri ja yks-piirijarrut ? Silloinhan siihen vois hyvin sopia se Girlingin erillinen pytyy mitä ainakin joissain S-malleissa oli vakiona. Aika lailla se oli tommonen kuin tässä linkissä: https://www.partscollector.com/en/mostraArticolo.php?IDArticolo=8603

Pena
6
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: V70 MkII Laatikko
« Uusin viesti kirjoittanut Enzo tänään kello 12:38:28 »
Pysyykö se keppi kuitenkin siellä man puolella? Ettei se oikeesti rävähdä sinne automaatin uraan.
Onko kyse vaan siitä että pitää kepin vasemmalla ja kun päästää irti niin keppi liikkuu jotain millin luokkaa ja vaihteet ei toimi.

Tuossa nyt jotain juttua ja kuvia vähän vastaavasta viasta. Siinä vaan ei pysy automaatti päällä.
Veikkaan jotain hämärää olevan siellä kepin juuressa?
https://turbobricks.com/index.php?threads/2003-s60-stuck-in-geartronic.214283/

Ota vähän sivumuoveja pois niin voi jo auttaa näkemään.

Ei pysy keppi manuaalilla vaan heittää takas automaatille.Jotenkin se manuaalipuoli ei mene kunnolla päälle vaan jää jotenkin vajaaks,hieman jäykän tuntuinenkin se on.

Täytyy joo purkaa muoveja ja kurkata kun saa aikaseks.
7
Ostetaan varaosat / Volvo 240 lämmönsäätöventtiili
« Uusin viesti kirjoittanut Valluvolle tänään kello 12:18:24 »
Ostetaan alkuperäinen volvo 240 lämmönsäätöventtiili.

0403533620
Kempele
8
Nelivetotekniikka / Vs: v70 awd iskarit
« Uusin viesti kirjoittanut Lankku tänään kello 11:25:29 »
Tollaset omaani v70 awd mk1 2000 vuos’malliin laitoin

https://www.skruvat.fi/Iskunvaimennin-P1017521.aspx
Itelle laitoin samat ProPartsin tekeleet ja oli todella veltot, samaa luokkaa 300-400tkm ajettujen vakioiden kanssa. Muita ei taida edes saada jos hakee normaalia iskaria. BC-racingin valikoimista saa säädettävää ja myös takajouset, Rallyracelta puolestaan Gazin iskarin. Onhan ne toki kalliimmat, mutta vaimentaa sentään sen verran kuin itse haluaa.
10
Kaikki riippuu huolloista. En tiedä suunnitelmias mutta itse katsoisin vuotta vanhempia joissa p2 pohjalevy. On paljon järkevämpi.
Laatikko jos ei oireile niin mitäs siinä mutta öljyt pitäis tuon verran ajettuun laatikkoon olla vaihdettu ainakin pari kertaa.
Omassa bensaturbossa laatikolla vedetty yli puoli miljoonaa eikä mitään oireita kun on öljyjä siihen vaihdeltu
Turbo vähän sama juttu keston kanssa. Miten on ajettu, ääntääkö, pöllyttääkö sinistä. Kaipa siltä myyjältä voi noita kysyä, eri asia mitä kertoo.

Nostajaremontti ei kummonen homma ole jos tekee ennen kuin kansi kilahtaa.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Puotilan autokorjaamo  RallyBaron